Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Gutten min på 2,5 år begynte i barnehagen i august. Jeg ser at han trives der, og gråter hver gang vi henter ham fordi han ikke vil hjem. Men han leker alltid alene når de er ute og snakker ofte med seg selv. Jeg ser at de andre barna på samme alder leker sammen, men ikke ham. Vi tenker å ta dette opp med de ansatte i barnehagen i morgen (han er hjemme i dag) Men ville vite hva dere tenker? Takk
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Det er vanlig Min lille er også en som vandrer rundt alene og jeg spør stadig om hun leker mye med de andre også, men de fleste på den alderen leker mest alene. De leker mer sammen når de blir større. De kan godt sitte ved siden av hverandre å leke eller gå rundt sammen ute, men de leker ikke sammen på den måten vi trur. Det kommer litt senere...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Kanskje han trives å leke alene når han er ute? Men du kan jo spørre barnehagen hvis det plager deg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Slik var min gutt også lenge, og han trives enda veldig godt alene både ute og inne. Det ser jo ensomt ut, men det er mange barn som liker å leke alene og som velger å leke alene. Men det er sikkert lurt å snakke med bhg så får dere jo vite litt om hvordan de oppfatter at han leker alene
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 vår eldste fikk venner han leker med fast når han ble 3 år og begynte på stor siden. før det kunne han leke med andre. men mye for seg selv og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå