Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Hvor gamle var de, hvor store biter fikk de og hvilket type brød brukte dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Lurer på om han var rundt 7-8mnd. Han fikk små biter, for han hadde ikke tenner enda. Brukte et halvgrovt mykt brød, men ikke så mykt at det ble deigete. Haha.
Light of my life Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Nettopp inført brød med stor sukksess på min lille på 7 mnd. Polarbrød extreme i små biter med avokado på var en hit
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Begge var rundt 6-7 mnd. Laget hjemmelaget brød av en halvgrov type. Fikk små terninger helt fra starten.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Storesøster var 7-8 mnd. Hun fikk små biter uten skorpe med leverpostei på. Det gikk en stund så spiste hun ikke leverpostei lenger. Lillebror var vel rundt 9 mnd når vi introduserte skiver, men det gikk en stund før han spiste. Han likte det godt, men pga andre ting hadde han problemer med å få fast føde.
Mor Stratos Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Gutten min var ca 7 måneder. Begynte med små biter med leverpostei på, uten skorpe selvfølgelig. ;-) Var kjempegøy å se på når han spiste! Edit: Bitene var ca 1x1 cm (eller så fikk han en større bit i hånda mens jeg passet på at han ikke dyttet inn for mye om gangen) Endret 9. mai 2012 av Mor Stratos
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Her fikk barna brød med engang de fikk tenner. De likte spesielt å tygge på skorpen, for det lindrer kløen. Ga dem mye kneipbrød og grovbrød med div. smørepålegg. De elsket det.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Storebror startet med brødskiver da han var 6 mnd, han klødde veldig i gommen, så det var godt for han å få klø seg litt på skorpa, også var han så intresert i brødskivene våre, prøvde alltid å stikke av med de, så først fikk han smake litt fra oss, så fikk han små terninger. Når han var 9 mnd delte vi brødskiven i 4 deler, nå er han 14,5 mnd og han får brødskivene delt opp i to deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå