Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Det er da med sportsdel og bag, visstnok pent brukt.
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 En Bugaboo til 1500,- skjuler enten noe du ikke ser eller er el-gammel. Ev. kan selger være riv ruskende gal. he he.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Jeg ser nå at sportsdelen er "ødelagt", den har satt seg fast så det er alltid en knekk i fotenden, så den ikke kan bli lagt helt flat. Men ellers så ser den fin ut...
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Jeg ser nå at sportsdelen er "ødelagt", den har satt seg fast så det er alltid en knekk i fotenden, så den ikke kan bli lagt helt flat. Men ellers så ser den fin ut... Det forklarer prisen ja. Men skjønner ikke skaden helt. Hvis det er knekk i fotenden påvirker det bagdelen også siden det er samme ramma som brukes til begge. Er bare stoffet som byttes ut. Så kan du ikke legge sportdelen helt ned er jo bagen også ubrukelig. Har du en link til annonsen så jeg kan se? Ev. send meg den på pm hvis du ikke vil at andre skal se.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 https://www.facebook...&type=1 Jeg vet ikke om du får kommet inn da, siden det er via facebook...
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Den knekken det er snakk om er en knekk som er laget der. Hun forklarte seg litt dårlig denne selgeren. Dvs at når du legger ned ryggen blir ikkel iggedelen helt flat, men det er fremdeles en knekk ved knærne, sittestilingen tippes bare bakover. Høres rart ut, men den er ergonomisk formet og helt super. Men ser ikke ut som om bagdelen følger med. Denne settes på samme ramme, så det er bare stoffet du må kjøpe utenom da. Det dumme er at du da må kjøpe alt stoffet, får ikke bare bagdelen. Men da han du jo også bytte farge. Tror hele denne pakka koster i underkant av 1000,-, men dette bør du sjekke. Ser også at det er litt rust på den, og at modellen er 2008 modell eller nyere. Sjekk også om det følger med regntrekk, da jo det også koster en del utenom. Ser ikke ut som en som har tatt spesielt godt vare på vogna, men til den prisen er jo det greit. Men sjekk som sakt om det følger med styoffet til bagdelen og regntrekk. Men selv uten dette er prisen god. Ikke super, men helt grei.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Skjønner skjønner Tusen takk for svar Det står i kommentaren at bag følger med, men jeg trenger eeegentlig ikke ny vogn. Jeg har en veldig fin og pent brukt emmaljunga, men syns bugaboo er så fin
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Helt grei pris hvis jeg hadde trengt en sån vogn, men jeg bruker sjelden 1.500,- på utstyr jeg ikke har bruk for.
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Overså at bagen fulgte med jeg, sånn går det, he he. Bugaboo er en utrolig deilig vogn, kan ikke sammenligne seg med store tunge Emmaljunga Jeg hadde ikke vært i tvil
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Hmmmm... Kanskje jeg kan overtale mannen Det er lenge til termin og han har egentlig ikke lyst på ny vogn. Kan si at da kan han kjøpe seg noe spennende så kan jeg kjøpe vogn
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Det var med et sukk at min gikk med på Bugaboo, men nå liker han den like mye som meg. Sportsdelen kan tas av og erstatte en vippestol når dere er borte, om det er et argument. Og den tar uvanlig lite plass i bilen...
Hannasbananas Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Hæ? Kan jeg bruke sportsdelen som vippestol? Hvordan? Jeg elsker min bugaboo forresten, HI. 1500 kroner er jo nesten å gi den bort!
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Hæ? Kan jeg bruke sportsdelen som vippestol? Hvordan? Jeg elsker min bugaboo forresten, HI. 1500 kroner er jo nesten å gi den bort! Den vipper ikke men når du tar løs sportsdelen er stangen bak laget slik at den kan sette på gulvet med barnet oppi. Veldig kjekt når en er borte og skal mate, eller annet som en ellers bruker vippestol til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå