Gå til innhold

Trist...men sant...må forlate dere


Gjest Lindus :) 1pp 1 SA

Anbefalte innlegg

Gjest Lindus :) 1pp 1 SA

Hei!

 

Da var det et faktum. Spira klarte ikke å klore seg fast, og jeg har hatt en spontan abort i uke 5+2. Begynte å blø bittelitt på mandag, men det har bare tatt seg opp, og i natt var det ikke tvil.

 

Nå håper jeg bare at det går fort over så vi kan komme i gang med å prøve igjen. Jeg har jo alle gangene blitt gravid på første forsøk, så jeg håper jo det fortsetter og at neste spire biter seg fast :)

 

Lykke til videre alle dere januar damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre, men det virker som du er ved godt mot. Lykke til og håper jeg ser deg snart igjen på 1. trimester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempetrist, ikke noen hyggelig ting å gå igjennom i det hele tatt.. men "heldigvis" skjedde det nå og ikke senere, og med litt prøving er du nok straks tilbake med ny spire i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, det var trist, Lindus! Det er jo sånt man går og tenker mye på som nygravid, men som man håper man slipper. I går drakk jeg en kaffedrikk der det så ut som det de lagde den av typisk hadde stått lagret på en åpnet flaske en god stund, så jeg ble litt skeptisk. Etterhvert fikk jeg vondt i magen og mensensmerter i ryggen, og da tenkte jeg selvsagt mitt om hva som kunne være i ferd med å skje ... Men som jeg skjønner på deg, Lindus (vi var kommet ca like langt, jeg er 5 + 2 i dag), så er det etterhvert ingen tvil, man får en blødning som ikke er til å ta feil av?

Føler med deg, Lindus. Lykke til med senere forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre. Sender masse gode tanker og trøsteklemmer til deg. Håper du snart er tilbake i ny terminklubb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, det var trist, Lindus! Det er jo sånt man går og tenker mye på som nygravid, men som man håper man slipper. I går drakk jeg en kaffedrikk der det så ut som det de lagde den av typisk hadde stått lagret på en åpnet flaske en god stund, så jeg ble litt skeptisk. Etterhvert fikk jeg vondt i magen og mensensmerter i ryggen, og da tenkte jeg selvsagt mitt om hva som kunne være i ferd med å skje ... Men som jeg skjønner på deg, Lindus (vi var kommet ca like langt, jeg er 5 + 2 i dag), så er det etterhvert ingen tvil, man får en blødning som ikke er til å ta feil av?

Føler med deg, Lindus. Lykke til med senere forsøk :)

Du trenger nok ikke bekymre deg, spontanabort skjer for at fosteret ikke er levedyktig, noe som skjer med faktisk 25% av alle svangerskap (har jeg etterhvert lært). Du får ikke en spontanabort av en litt dårlig kaffidrikk, helt sikkert! Men kanskje litt dårlig mage..? Om det derimot er snakk om narkotika, mye alkohol eller sterk medisin så er det vel en annen sak. Man kan spekulere så mangt, men det hjelper ikke så mye det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist Lindus :( Lykke til med prøvinga videre, og håper vi ser deg snart igjen på 1. trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist og lese! Lykke til videre med prøvinga. Håper neste spire klorer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...