Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 http://www.nettpris.eu/kjokken/kjokkenmaskiner/its-kitchen-kjokkenmaskin.html
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Ikke ennå, men snart:) Har bestilt den for noen dager siden, men den har ikke kommet enda.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Ikke ennå, men snart:) Har bestilt den for noen dager siden, men den har ikke kommet enda. Oi, spennende. Lurte på å kjøpe den, ser utrolig fin ut til en billig pris HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Ja, håper den er god. Jeg fikk den for 700 kr. gjennom et tilbud moren min fikk. Enda finere pris det;) Den har fått bra "anmeldelser" ser det ut for.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Ja, håper den er god. Jeg fikk den for 700 kr. gjennom et tilbud moren min fikk. Enda finere pris det;) Den har fått bra "anmeldelser" ser det ut for. Kan jeg spørre hva slags tilbud da? Moren min har og fått et tilbud på denne. Men når jeg går inn på nettsiden, så ser jeg at prisen på tilbudet hun fikk er den samme som prisen på nettsiden. Så da var det vel ikke så mye tilbud akkurat HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Hm.. Hun fikk et tilbud gjennom sanitetsforeningen, der hun er medlem. Det var 700ogettellerannet.
Magetaska Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Vi fikk og tilbud på jobb om å kjøpe den til 700. Så lo de av meg som nylig kjøpte kitschenaid til 5000,- for de trodde det var den samme. Da lo jeg godt igjen, for denne kan ikke sammenlignes med min. Synes min er mye finere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå