snartmammaigjen<3 Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Storesøster heter Sofie. Vi har kommet ned til 7 navn; Marie Hanna Julie (kjenner allerede 2 stk som har fått det navnet, og en som skal få det så det utgår vel egentlig..) Emma Hilde Nora Kamilla Hvem liker dere best?
*LilleTroll + spira Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Kamilla er det lenge siden jeg har "sett" :-) Det var første navnet som lyste mot meg på lista di! Pent navn og ikke så veldig brukt om dagen! Navnevalg er vanskelig!
snartmammaigjen<3 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2012 Tusen Takk for svar!! Ja, navnevalg er vanskelig!! Vet jo at Emma og Nora er på topp 10 listen og veldig populære, men vi kjenner faktisk ingen som har barn som heter det eller som bor i vårt nabolag. Julie er jo også på topp 10- men det utgår jo fordi vi kjenner flere som har fått det navnet. Marie er samboeren sin favoritt, men jeg synes Sofie og Marie blir litt for likt. Vanskelig! Spennende å se om vi noen gang kommer i enighet.;0)
sommertiara Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 1. Nora 2. Hanna 3. Hilde 4. Kamilla Julie går jo ut som du sier, Emma og Marie er sååå kjedelige, i tillegg er jeg enig med deg i at Marie blir veldig likt.
bambins Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Storesøster heter Sofie. Vi har kommet ned til 7 navn; Marie Hanna Julie (kjenner allerede 2 stk som har fått det navnet, og en som skal få det så det utgår vel egentlig..) Emma Hilde Nora Kamilla Hvem liker dere best? Jeg liker Nora og Julie best (...eller Julia)
Gullunger Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Sofie og Marie! Helt nydelig!!! Synes det er kjempekoselig når navn til søsken har lik stil. Navnene er jo forskjellige, og har bare "like endelser"
Åse_Lykke Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Sofie og Nora Sofie og Marie Sofie og Emma Sofie og Kamilla Personlig liker jeg Emma best, men syntes Nora og Marie klinget bedre med sofie enn de to andre:)
mibella Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Sofie & Nora (Sofie & Julie) Sofie & Marie Sofie & Kamilla Sofie & Emma Sofie & Hilde Sofie & Hanna
løvemamma29 Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Hanna syns d e litt 'teit' at marie rima på sofie.
snuppe2012&spire2014 Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Hanna!!! Både Hanna og Sofie var klare favoritter på lista mi
Anastasia_ønsker3 Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Nora har alltid vært en av mine favorittnavn. Emma er også fint.
Tigerliljen87 Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 om ikke Julie, så synes jeg Nora er veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå