Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Er dette veldig viktig for deg? I hvilken grad? Hvorfor/hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg kan ikke si jeg er opptatt av kosthold og trening, men jeg vet vi har ett sunt og variert kosthold. Levd i hus med toppidrettsfolk, og de måtte ikke forandre noe på kostholdet når de fikk noen som gikk igjennom kostholdet dems for å se om det måtte endres. Slik mat som jeg er oppvokst med og det kommer jeg til å fortsette med. Variert er vel stikkordet, får vi lyst på usunn mat spiser vi det med god samvittighet. Trening er jeg ikke opptatt av. Trente endel tidligere, men det var bare for at jeg syns det var gøy, og det var veldig lett å slenge seg på de to andre i huset som dro på trening flere ganger om dagen. Hadde jeg ikke flyttet hadde jeg holdt på enda, men har ikke funnet ett sted som jeg trives på. Jeg trener ikke for å komme i form og alt det der, men for å ha det gøy. Men formen er ikke altfor dårlig, selv om den ikke var som den var. Jeg sitter ikke stille for å si det slik, har en jobb med mye gåing og mye løfting. ønsker å vidreføre synet mine foreldre hadde rundt mat og aktivitet, jeg mener jeg har fått ett normalt og sunt forhold til dette.
Light of my life Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Kosthold - veldig; leser mye om kost, ernæring og matlaging ift at vi er vegetarianere. Trening - nja; var meget opptatt av det tidligere, og trente mye... Nå som jeg har fått barn har jeg liksom hverken ork eller lyst, men er ganske aktiv da - så får mosjonert meg selv om jeg ikke henger på treningsstudio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå