Tabitha Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Hvis bunaden er stor nok, ser det ikke rart ut. Men det vil kanskje ikke passe med en bunad som er ment å ha et stramt belte rundt livlinja. Beltet vil jo da presses oppover.
Gullunger Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Med førstemann hadde jeg på meg beltestakken min to måneder før fødselen. Det så bra ut altså!!! Nå er jeg gravid med nr.4 og er i uke 36. For å si det sånn, trenger ikke prøve stakken en gang for å skjønne at det denne gangen IKKE kommer til å se bra ut.... Så jeg synes det kommer litt an på hvor stor magen har blitt, og hvilken type bunad du har
R0zaku Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2012 jeg har gudbrandsdalen bunad. Livet på den er ganske høyt og går rett under puppene, så jeg vil kanskje se ekstra stor ut med den på.. Da vil det jo kanskje presse litt oppover. Får finne noe annet i år kanskje .. sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå