Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Skal i konfirmasjon snart. Er bare et lite selskap, ca 15 personer. Jeg er visst den eneste som har bunad, men hadde tenkt å ha denne på siden den sjeldent blir brukt. Men nå begynner jeg å lure på om jeg bør ta en kjole istedet?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Har ikke bunad selv, enda.. Men mangen som bruker bunaden i konfirmasjon og dåp ihvertfall. Ikke bare til 17 mai. Jeg kommer ihvertfall til å bruke bunaden min (når jeg får den), til slike anledninger.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Seriøst? Du er usikker på om du tør å bruke bunaden din fordi du da kanskje vil skille deg ut fra mengden?
Gjest Lilu87 Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Ja selvfølgelig kan du bruke bunad! Bunad kan brukes i nesten alle anledninger
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Seriøst? Du er usikker på om du tør å bruke bunaden din fordi du da kanskje vil skille deg ut fra mengden? Vel, mengden og mengden... Jeg har veldig lyst å bruke den, men mannen påpeker stadig at jeg blir den eneste. Det er bare nærmeste famlie, hans søster som skal konfirmeres. At bunad blir "litt mye"... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå