Gå til innhold

Kan en liten gutt hete....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Joakim? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Så klart, hvorfor skulle han ikke det? :)

Sønnen til venninna mi heter Joakim og er 4 år, bestekompisen til sønnen min heter det og han er 5 år. Joakim er et navn jeg syns passer til både gutter og menn :)

Skrevet

Klart han kan :)

Skrevet

Jeg liker navnet veldig godt!! :)

Skrevet

Ja, syns joakim passer til en liten gutt:)

Gjest Lilu87
Skrevet

Ja, det er et fint navn det :) Lett å finne navn på søsken også med det navnet :)

Skrevet

Nydelig navn! ;)

Skrevet

Hehe, må le litt av formuleringen din. Det er jo et lovlig navn i norge, så hvorfor skulle han ikke kunne hete det? :)

 

Men jeg skjønner hva du mener, så jeg svarer at; Ja, det kan han. Passer godt både til gutter og menn :)

Skrevet

Såklart:) fint navn syns jeg.

Skrevet

Er ikke det litt vel 90-talls? Kjenner ingen som er født etter 90-tallet som heter Joachim, men ca 15 som heter det som er født på 90-tallet....

 

For meg blir det litt som å kalle en liten unge for Wenche eller Roger, som jo er typiske "tantenavn".

Skrevet

Selvfølgelig :)

 

Veit om en baby som heter Joakim, det passer kjempebra :)

Skrevet

Klart han kan :) Men jeg er ikke begeistret for navnet. Liker ikke. Bor på en liten plass, og her heter narkomanen i byen Joakim.

Skrevet

, narkomanen i bha ha i byen...

Skrevet

, narkomanen i bha ha i byen...

 

? Jeg skjønte ikke så mye av det...

Skrevet

Joakim er ett kjempefint navn, men jeg er lite fan av at de fleste blir kalt "Jokke"...derfor kunne ikke jeg kalt min sønn det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...