Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Så klart, hvorfor skulle han ikke det? Sønnen til venninna mi heter Joakim og er 4 år, bestekompisen til sønnen min heter det og han er 5 år. Joakim er et navn jeg syns passer til både gutter og menn
Gjest Lilu87 Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Ja, det er et fint navn det Lett å finne navn på søsken også med det navnet
2 hjertegull :) Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Hehe, må le litt av formuleringen din. Det er jo et lovlig navn i norge, så hvorfor skulle han ikke kunne hete det? Men jeg skjønner hva du mener, så jeg svarer at; Ja, det kan han. Passer godt både til gutter og menn
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Er ikke det litt vel 90-talls? Kjenner ingen som er født etter 90-tallet som heter Joachim, men ca 15 som heter det som er født på 90-tallet.... For meg blir det litt som å kalle en liten unge for Wenche eller Roger, som jo er typiske "tantenavn".
☆☆☆ Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Selvfølgelig Veit om en baby som heter Joakim, det passer kjempebra
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Klart han kan Men jeg er ikke begeistret for navnet. Liker ikke. Bor på en liten plass, og her heter narkomanen i byen Joakim.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #17 Skrevet 9. mai 2012 , narkomanen i bha ha i byen... ? Jeg skjønte ikke så mye av det...
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 9. mai 2012 #19 Skrevet 9. mai 2012 Joakim er ett kjempefint navn, men jeg er lite fan av at de fleste blir kalt "Jokke"...derfor kunne ikke jeg kalt min sønn det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå