Gå til innhold

Hva gjør man når eksen din vil ha deg tilbake?


mammacaro

Anbefalte innlegg

Hode mitt er helt borte nå, vet ikke om jeg er glad eller om jeg vil gråte. Han har behandlet meg som dritt gang på gang, men fortsatt kjenner jeg savne når jeg ser han. I tillegg har vi et barn sammen, så det gjør ting enda mer vanskelig. Alt jeg vil i denne verden er å få være sammen med han igjen, men jeg vet at om jeg gjør det kan jeg få store problemer pga ting han har gjort....herregud så tungt det skulle være. hva gjør jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikka la det være tung, om fyren var en kødd så går du ikke tilbake til han. Om ikke annet så kommer han til å behandle deg verre, nettopp fordi han vet han kan, fordi du nettopp tok han tilbake!

Brent barn skyr ilden sant! Finn deg en som fortjener deg og behandler deg bra, ikke vær en taper og gå tilbake til han! Jeg vet det er tungt, og det dirrer sikkert i kroppen din når du ser han, men det fører ikke noe bra med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du høre på ei som virkelig har vært der du er nå.

 

Vi var sammen, han behandlet meg dårlig på alle måter. Og vi har barn sammen. 2 stykker, faktisk.

 

Jeg har tatt han tilbake sikkert 10 ganger, for han er liksom så angrende.

 

I dag er det 7 år siden jeg sist hadde noe med han å gjøre, for jeg innså at han bare ødela meg og min hverdag, og han ødela barna. Han slet meg ut, selv om det ikke finnes noen annen mann jeg kan føle det samme for.

 

Jeg måtte bare lære meg å si nei, for jeg visste jo godt hva det ville ende i til slutt. Etter å ha prøvd 10 ganger eller mer, så sa erfaringen meg at dette blir bare dritt og grøfta likevel. Jeg er fortsatt glad i han på et plan, men takler ikke noe av hans oppførsel. Vet det høres rart ut. Men man lærer seg å leve fint uten slike tullinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg ned og tenk etter hvorfor det ble slutt. Finn ut hva som skal til for at det ikke skal bli likt nå og tenk etter om det er sannsynlig at det kan bli bedre. Etterpå kan du snakke med han for at dere sammen også kan finne ut om det er mulig å få det bedre sammen. Jeg ville ikke gått med på å bli kjærester med en gang, men begynt rolig med å gjøre ting sammen, både dere to alene og etterhvert hele familien sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...