Gå til innhold

skal på jobb intervju i morgen, trenger tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på jobb intervju i morgen. gleder meg veldig.

lurer litt på hva er ok å si og hva er ikke ok å si på et intervju.

og om dere har noen andre råd så kom gjerne med de..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Se ordentlig ut, helt og pent tøy, ikke vis for mye hud. Diskret sminke.

* Fast håndttrykk, se personen i øynene og smil

* Ikke kom med for mye krav ang. for eksempel lønn og arbeidstid, det hadde jeg ventet med til evt andre runde.

* Det er lov å være nervøs, det viser egentlig at du har lyst på jobben, og det er veldig positivt for arbeidsgiver.

Nå aner ikke jeg hvor "dreven" du er, så det er mulig at dette er selvfølgeligheter for deg. Har hatt en del på intervju, og det er mye rart ute og går... Husk å puss tennene for eksempel, og ikke lukt gammel fyll ; )

Lykke til : )

Skrevet

* Se ordentlig ut, helt og pent tøy, ikke vis for mye hud. Diskret sminke.

* Fast håndttrykk, se personen i øynene og smil

* Ikke kom med for mye krav ang. for eksempel lønn og arbeidstid, det hadde jeg ventet med til evt andre runde.

* Det er lov å være nervøs, det viser egentlig at du har lyst på jobben, og det er veldig positivt for arbeidsgiver.

Nå aner ikke jeg hvor "dreven" du er, så det er mulig at dette er selvfølgeligheter for deg. Har hatt en del på intervju, og det er mye rart ute og går... Husk å puss tennene for eksempel, og ikke lukt gammel fyll ; )

Lykke til : )

takk for råd.

har hvert en del på intervjuer. men det er noen år siden nå.

derfor ejg ville høre litt om råd.

krav ser jeg som urimelig for meg å stille om jeg ønsker å komem videre i prossesen.

er ikke drømme jobben men jobben kan gi meg penger.

Skrevet (endret)

Vær så positiv som overhodet mulig, Hvis de spør deg om hvorfor de bør gi akkurat DEG jobben, må du kunne svare på en skikkelig måte. Du må ABSOLUTT IKKE gi uttrykk for at det ikke er drømmejobben, du må få det til å virke som at det er akkurat denne jobben du vil ha, og at du har masse å tilføre.

Hva slags jobb er det?

Endret av hysterika
Skrevet

Vær deg selv, gjør research på jobben:)

Skrevet

Vær så positiv som overhodet mulig, Hvis de spør deg om hvorfor de bør gi akkurat DEG jobben, må du kunne svare på en skikkelig måte. Du må ABSOLUTT IKKE gi uttrykk for at det ikke er drømmejobben, du må få det til å virke som at det er akkurat denne jobben du vil ha, og at du har masse å tilføre.

Hva slags jobb er det?

det er en matbutikk jobb.

har erfaring fra matbutikk. og nei er ikke drømme jobb. men føler jeg får gitt bra servcie og har bra holdning ovenfor kundene og kollegaer. fått veldig skryt tidligere for at ejg er rolig uansett hvor mye en kunde kan kjefte.

så er dette noe å si når spørsmålet kommer om hvorfor skal vi gi deg denne jobben.

jeg liker å yte servcie. trives i butikk arbeid. og har positive erfaringer fra å være kunde her pga bra servcie. ønsker å være en del av det.

er det ok å si....

Skrevet

Tenk frem noe positive egenskaper hos deg selv, og noen negative som kan snues til noe positivt (eks. Sta - viljesterk, bevisst på hva man vil)

Skrevet

Hva slags jobb er det?

har erfaring fra matbutikk. og nei er ikke drømme jobb. men føler jeg får gitt bra servcie og har bra holdning ovenfor kundene og kollegaer. fått veldig skryt tidligere for at ejg er rolig uansett hvor mye en kunde kan kjefte.

så er dette noe å si når spørsmålet kommer om hvorfor skal vi gi deg denne jobben.

jeg liker å yte servcie. trives i butikk arbeid. og har positive erfaringer fra å være kunde her pga bra servcie. ønsker å være en del av det.

er det ok å si....

Ja, det syns jeg hørtes veldig bra ut! Hold oss oppdatert, da : )

Skrevet

Hva slags jobb er det?

er det ok å si....

Ja, det syns jeg hørtes veldig bra ut! Hold oss oppdatert, da : )

det skal jeg gjøre.

gleder emg veldig men er også nervøs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...