Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Nå er det bokstavkjek som er i hylla. Får seg et par etter barnehagen. Tips til noe litt sunnere jeg kan gi en på 17 mnd?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Rug, fullkornkjeks, fra Korni er stor favoritt her i huset
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Bokstavkjeks kom best ut i test i Foreldre og Barn Vi gir ikke kjeks, bare når vi er på tur, da blir det noe godt. Vi pleier å gi frukt etter barnehagen. Eller minimais, hun ELSKER minimais!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Jeg lager hjemmelaget kjeks av mandler som jeg maler. Sunnere enn det får du ikke!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Hva mer er det i de da? Blir litt inspirert her
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Er ikke de fullkorns-bokstavkjeksene de beste da? Men jeg ville ikke gitt kjeks hver dag, det er en uvane som går utover tennene. Kjeks er noe av det verste du gir med tanke på tenner fordi det setter seg fast over alt og blir liggende lenge i tennene. Hva med å la ham få litt av maten du skjærer opp til middagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå