TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Skal i konfirmasjon til dattera til fetteren til sambo i helga. Har endel kontakt med dem til vanlig. Hva er vanlig sum å gi til ikke nærmeste familie, men bedt i selskap? Tenkte på 1000. Er det for mye eller for lite?
Cintra Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg hadde hørt hva andre dere kjenner som skal i konfirmasjonen gir, og justere deretter I utgpkt synes jeg 750-1000 kr er en bra sum til barn av søskenbarn.
Gjest Lilu87 Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Hvis dere har råd til å gi 1000, noe jeg går ut fra siden du hadde tenkt det, så er det flott. Vi hadde nok gitt 500.
tre håpefulle Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har et tantebarn som er konfirmant, siden jeg er fadder på henne, gir jeg 1500kr. Til tantebarn som jeg ikke er fadder på, så har vi lagt oss på 1000kr.. Så datter til fetter til samboer hadde jeg absolutt ikke gitt mer enn 1000kr, kanskje noe mindre, tror jeg.. Syns 1000kr var mye når det ikke er nærmere... Men spørst hvor mye kontakt dere har, og hvor nærme dere føler dere..
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2012 Takk for tilbakemeldinger... Vi er de eneste som kommer som er så langt "uti" slekta, så ikke lett å sammenligne med de andre... Men har blitt enig med søstra mi om å gi 1000 til kusina vår som konfirmeres neste helg, så da blir det nok 1000 her og.... Er jo litt, men tenker at de betaler jo en del pr kuvert for at vi komme og:-) Og så lenge man har råd, tenker jeg det er greit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå