Gå til innhold

Er det flere rugere her?


TanteTroll

Anbefalte innlegg

Takk for kryssede fingre, Puma! Jeg håper selvfølgelig jeg står fremst i køen- sammen med alle dere andre! Vi må jo lykkes til slutt, og det må gjerne være nå :)

 

Sånn ellers så var jeg i et svakt øyeblikk da jeg våknet, og fyrte av den CB pluss testen jeg hadde liggende. Jeg HATER CB pluss! Der var det verdens svakeste strek, og må lurer jeg bare på om det virkelig var en strek, eller om det var en skyggestrek. For de har jeg sett mange av. Så i steden for å være rolig og avslappa fram mot test, så skal jeg bruke en formue på tester i morgen, og teste vilt og hemningsløst fram til fredag. Kanskje :D

 

Ha en fin søndag!

 

det var nok ikke en ønke strek ;) Krysser allt for deg!!!

 

hvordan synes du det er på Aleris? har de prøvd nye ting, og finne ut hvorfor det tar så lang tid ogsånn med deg der? Lukter veldig ALERIS her nå assa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humre, jeg synes unektelig jeg kjenner igjen den sinnsstemningen der, tantetroll. :) Har fått m meg at du har hatt en del forsøk. Kan jeg spørre om hvorfor dere strever? Har du hatt noen positive tester før? Det er så mange som har holdt på i evigheter, og plutselig sitter det når en minst venter. Helt rått! Jeg går rundt i ingenmannsland om dagen. Blødningen har gitt seg, men fremdeles rødrosa flekker mot blendahvit libresse. Prøver å ikke håpe, prøver å få onsdagens kontroll til å komme, med vettet i behold. I mellomtida krysser jeg fingrene for dere som ruger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - utålmodig? Skjønner ikke hva du mener, Hansine.... Ja je vet jeg er tidlig ute, men jeg måtte bare :)

 

Adine: jeg stoler ikke på cb-pluss. For det ER mulig å se en strek selv om det ikke er en strek laget av hcg der. Så jeg sitter ikke her og tror jeg er gravid, og blir ikke overraska hvis neste test er negativ. Eller hvis mensen kommer. Er jo mest vant til det. Ellers er jeg fornøyd på Aleris.

 

Puma: vi er uforklarlig barnløse. Festlig! De finner ingen årsak til at det ikke går. Alt er egentlig bra - eggene fester seg bare ikke. Fikk positiv test etter andre ivf, men det ble kortvarig lykke. Er det hcg-kontroll du skal ha, eller har du kommet så langt at du skal ha ultralydkontroll? Krysser fingrene for deg - håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker tiden snart er deres jeg da, tantetroll. Disse kroppene våre er så underlige, de bestemmer selv når det passer, og her inne er det mange som må vente på lunefull kropp, som det ellers ikke feiler noe. :) Jeg skal på UL på onsdag. Er 5+4 om/hvis/mulig dette overhodet kan skje. Er temmelig realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har vært gjennom mye da TanteTroll!! Du også Puma!! Håper virkelig det ordner seg for dere denne gangen :)

 

Jeg har klart å holde meg unna testing foreløpig... ;) skal prøve å vente til testing på Riksen på tirsdag!!

 

Har fortsatt ryggsmerter/mens smerter så jeg er ikke veldig optimistisk akkurat nå... Forrige gang fikk jeg rosa crinone rester et par dager før testing og mensen kom dagen før. Ingen rosa rester ennå, heller ingen mensen, så det fortsatt lov å håpe :) Som du sier TanteTroll...er testen posistiv dæver jeg også sikkert :D hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er noen som har viljestyrke, Lumis :D

Nå tror jeg forresten at jeg har drømt hele greia med den testen. Ja ja, må bare vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he - utålmodig? Skjønner ikke hva du mener, Hansine.... Ja je vet jeg er tidlig ute, men jeg måtte bare :)

 

Adine: jeg stoler ikke på cb-pluss. For det ER mulig å se en strek selv om det ikke er en strek laget av hcg der. Så jeg sitter ikke her og tror jeg er gravid, og blir ikke overraska hvis neste test er negativ. Eller hvis mensen kommer. Er jo mest vant til det. Ellers er jeg fornøyd på Aleris.

 

Puma: vi er uforklarlig barnløse. Festlig! De finner ingen årsak til at det ikke går. Alt er egentlig bra - eggene fester seg bare ikke. Fikk positiv test etter andre ivf, men det ble kortvarig lykke. Er det hcg-kontroll du skal ha, eller har du kommet så langt at du skal ha ultralydkontroll? Krysser fingrene for deg - håper det går bra!

 

åh! Er en grunn til at jeg holder fingrene borte fra cb pluss... liker ikke de testene! Kjøp deg digital :P eller vent på mensen som ikke skal dukke opp :P

 

Men hvordan er det på aleris ifht riksen? har dere fått forsøk raskt etter negativ forsøk foreksempel? må alltid vente en evighet på riksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet pos m billigstrips fom rd 11 denne gang, og streken ble bare sterkere for hver dag. Har konkludert m at alle symptomer jeg har kjent under forsøk kan komme av medisinene. Det eneste symptomer som de neppe forårsaket og som jeg bare har opplevd denne gangen (og sist jeg var gravid) er nedpress i livmoren. Dette merket jeg ikke før etter ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent litt nedpress i livmor denne gangen og ved tidligere forsøk, regner med det er cyklogesten for mitt vedkommende. Men for deg håper jeg det er en leieboer :)

 

Det er skikkelig morsomt med progesteronstøtte - det gir så mye symptomer atte. Værsågodbligæærn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert individuelt. Mèn for meg har det vært en spesiell følelse den gang og nå. Det er som om det er noe der inne som tar plass, som en plomme som presser på. Mye tissing, oppblåst og øm. Håper det har en god grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melder meg inn her jeg også! Har første fryseforsøk på Riksen, og skal ta blodprøve i morgen på dag 12. Har allerede testet hjemme et par ganger, og det ble såklart negativt. Har egentlig innfunnet meg med at det ikke gikk denne gangen, men blir litt forvirret av disse progynova-pillene.

 

Er det slik at man ikke får mensen så lenge man går på progynova, selv om man ikke er gravid? Får man heller ikke de vanlige tegnene på at mensen er på vei?

 

Krysser fingerene for dere alle, nå er det ikke lenge igjen til test! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Plinka :) Da er vi helt likt... Jeg skal også ta bl.pr. på Riksen i morgen, rugedag 12, etter første fryseforsøk :)

 

Jeg tar også Progynova og føler at mensen skal komme, alle symptomer er til stede, men ingen tegn til den ennå. Har ikke hørt at man ikke får mensen når man går på det... Men det skulle jeg gjerne likt å vite også :)

 

Lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dere får ikke mensen når dere går på progynova. Lykke til i morgen begge to - vi er helt likt alle 3, men jeg må vente helt til fredag med å ta blodprøve. Men juksa litt har jeg jo. Som tidligere nevnt har jeg bruk en formue på tester i dag :) Testen i dag var omtrent som testen i går, så nå skal jeg prøve og smøre meg med tålmodighet til i morgen tidlig før jeg svir av en ny test. Har fortsatt en del vondt i ryggen, og det pleier ikke å være så bra. Men vi får se.

 

Lykke, lykke til i morgen Lumis og Plinka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adine!

Du får forsøkt raskt på Aleris ja. Altså så fort kroppen er klar igjen. Vi hadde oppstart av første forsøk der i slutten av august, og til nå har vi hatt 2 fersk og 3 frys der. Ruger på det tredje nå. Det er ikke sånn venting som i det offentlige.

De er veldig hyggelige der, og føler vi blir godt ivaretatt. På dager med ultralydkontroll slipper du å bruke hele dagen som ved riksen. De ringer deg utpå dagen med evt blodprøvesvar og ny dosering av medisiner. Har hatt ettersamtale etter hvert negativt forsøk, og det er ganske greit. Kan spørre hvis man lurer på noe (det dukker alltid opp noe), og man får en plan for neste forsøk.

Anbefaler Aleris jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adine!

Du får forsøkt raskt på Aleris ja. Altså så fort kroppen er klar igjen. Vi hadde oppstart av første forsøk der i slutten av august, og til nå har vi hatt 2 fersk og 3 frys der. Ruger på det tredje nå. Det er ikke sånn venting som i det offentlige.

De er veldig hyggelige der, og føler vi blir godt ivaretatt. På dager med ultralydkontroll slipper du å bruke hele dagen som ved riksen. De ringer deg utpå dagen med evt blodprøvesvar og ny dosering av medisiner. Har hatt ettersamtale etter hvert negativt forsøk, og det er ganske greit. Kan spørre hvis man lurer på noe (det dukker alltid opp noe), og man får en plan for neste forsøk.

Anbefaler Aleris jeg :)

 

ååå så bra :) har en god følelse for aleris jeg :) Og så blir det ikke så lang reisevei :) deilig å slippe den lange dagen inne i oslo og :) Men da blir det kanskje ikke mer ikeaturer på oss.. hehe ;)

har et lite egg på fryseren hos riksen som vi skal bruke først... men noe sier meg at det ikke kommer til å overleve tining... så tankene og hjertet mitt er hos Aleris!

 

nå synes jeg du skal ta digitaltest snart :P med bokstaver og tall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteTroll, får man alikevel menssmerter selv om man ikke får mensen med Progynova?? Kjenner jeg blir litt forvirra av dette jeg... :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at vi ligger helt likt i løypa! Hehe, kanskje vi sees på laben i morgen, Lumis? Masse lykke til!!

 

TanteTroll, krysser fingrene for at du får en tydelig superpositiv test i morgen tidlig. Siden vi som er på Riksen skal teste på dag 12, så er det jo håp! Synes imidlertid det er litt rart at vi skal teste så tidlig, men de vet vel hva de driver med.

 

Nå har jeg ikke testet siden dag 10, og har ikke flere tester heller, så jeg får stålsette meg når jeg ringer Riksen i morgen. Skulle ønske at mensen ville kommet som normalt, så man iallefall kjente igjen de symptomene. Ingen tegn på mensen her, men da er vel ikke det noe godt tegn uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tuller litt i fht mensen og progynova, men jeg tror ikke du skal få den så lenge du bruker det. Jeg har ikke fått mensen før 2 dager etter slutt med progynova de gangene jeg har brukt det. Tar du progesterontilskudd? Crinone feks? Det kan gi masse murringer i magen.

 

Krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plinka: Vi "ses" nok på laben i morgen ja ;) hehe... Masse lykke til til deg også!!

 

Jeg har ikke fått noe særlig info om hvordan Progynova virker på Riksen, men jeg har sjekket litt og jeg tror nok det stemmer!! Og jeg har gått og fryktet mensen i flere dager... helt unødvendig :( men men... Jeg tar crinone morgen og kveld, har veldig vondt i ryggen ( noe jeg ikke pleier å ha ved mensen) og masse murringer i magen (det pleier jeg å ha)... Håper det er crinone og ikke noe annet kjipt ;)

 

Vi må bare fortsette og krysse fingre og tær!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe info om Progynova jeg heller, men i den brosjyren de har laget står det noe sånt som: viktig å fortsette på medisiner til du har fått svar på blodprøven selv om du får en blødning". Derfor trodde jeg mensen ville komme som normalt, helt til jeg leste her at det ikke stemte. Nå er iallefall blodprøven tatt, og jeg sitter og stirrer på klokka. Hvordan har det gått med deg da Lumis? Når skal du ringe?

 

TanteTroll, har du svidd av noen tester i dag? Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har testet i dag også, men jeg tør ikke helt å stole på resultatet. Mulig det blir digitaltest i morgen.

 

Lykke til med blodprøvesvar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg har allerede ringt og desverre var min test negativ :( så det gikk ikke denne gangen heller...

 

Ser ikke ut som det blir nytt forsøk før i september, føles litt lenge å vente akkurat nå, men på en annen side er det vel på tide med en pause snart... tatt hormoner mer eller mindre non-stop siden oktober i fjor!!

 

TanteTroll: Dette høres jo lovende ut :D veldig spennende!!!

 

Plinka: Jeg ringte kl.12.00 jeg, da hadde prøvesvaret kommet, så du kan jo prøve å ringe nå.

 

Jeg krysser fingrene for dere :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, Lumis! Negativt her også dessverre :(

 

Lenge å vente til september ja, men etter så lang tid på hormoner er det vel littegrann deilig å gå sommeren i møte uten spray, sprøyter, piller og kremer? Jeg har flere egg på frys, så dersom mensen kommer når den skal, så rekker jeg kanskje et forsøk til i slutten av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jeg har også test dag 18 mai, tre lange dager igjen.... Hvordan føler du deg? Sikkert som meg... Forventningsfull, redd, nervøs og spent!!!! Masse lykke til!!!!

 

Klem Kitticat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...