Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg selv liker ikke å gå i badedrakt. Jeg synes den strammer og klemmer, og mellom badinger blir det jo ubehagelig fuktig over magen osv. Men det oppleves kanskje anderledes for barn? Tenker kanskje en bikinitruse er mer behagelig å gå med? Hva er deres erfaringer og tanker her? Overdelen ville jeg aldri brukt uansett på ett så lite barn som min (hun er nesten 3 år når vi reiser), så blir enten bare bikniunderdel, eller badedrakt.
Fizzymed2små Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Vi bruker bikiniunderdel, funker supert:) Enig med deg at badedrakt er skikkelig ubehagelig, dessuten blir det så klønete med smøring.
PrøvLykken Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Vi har brukt begge deler på vår eldste (snart 5). Når hun slutta med bleier og likte å ha armringer, var badedrakt veldig upraktisk... Men i syden er det jo godt med noe som dekker litt merr... Tror kanskje jeg hadde brukt badetruse og t-skjorte...
Gjest Kira med en av hver Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Vår lille er på samle alder som din, og vi bruker kun bikinitruse. Forsøkte badedrakt en gang, men det synes hun var ubehagelig. Så får hun heller en tynn tskjorte på seg når solen er på sitt sterkeste. Og da er vi uansett som regel i leiligheten eller ute til lunsj
Mango86 Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Bikini-underdel Lett å komme seg på toalettet når en har baderinger på. Evt ta med en t-skjorte dere ikke er redd for tilfelle soleksem på armer/bryst/rygg som kan bades med.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2012 Baderinger-do-argumentet faller jeg glatt for. Det blir bikinitruser! Tenkte å shoppe inn litt nå før de blir tom i butikkene Takk for svar!
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Her ble det bikini. Var er ramaskrik uten like hvis hun ikke fikk ha på overdelen også. Bikini/badetruse er enklest med tanke på dobesøk og skifting til tørt.
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Er ikke sjans at jeg hadde fått på min pyntedukke bare bikinitruse. Hun skal pynte seg til enhver anledning og da er det badedrakt med blomster eller en eller annen Disney-prinsesse som gjelder. Hva som er mest komfortabelt finne ikke i hennes ordforåd, hun har allerede begynte å fryse for skjønnheten, huff
lille sprelle Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Vi bruker badedrakt. Har to stykker og bytter hver gang hun har badet. Det betyr at hun stort sett alltid har på seg tørr badedrakt.
Gjest mphs Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Vi var i Spania da eldste ble 3 år og hun brukte for det meste en soldrakt med solbeskyttelse med korte armer og ben eller en badedrakt. Hun selv foretrakk soldrakten siden hun da ikke trengte å smøre så mye.
Gjest yrild Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Jeg ville gått for en sånn todelt UV-soldrakt. Solen er så sterk at det er viktig at de ikke er lenge uten klær i direkte sollys. Til babyer som bare er i skyggen ville jeg nok bare ha hatt underdel.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. mai 2012 Kommer ikke til å bruke UV-drakt, synes det ser så varmt og klamt ut og vesla trenger det ikke synes jeg. Barna våres har god "solhud", altså de blir veldig fort brune og tåler solen godt. Vi smører heller ofte og tar oss lunsj/siesta midt på dagen tenker jeg. Jeg kommer ikke til å vise vesla bikinioverdelene tenkte jeg, så da blir det ikke noen krangel på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå