Gå til innhold

"ikke godkjent"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke si at jeg er den eneste som har fått det når man skal betale?:P

Var isted å skulle kjøpe noe til 70 kroner også kommer det selvfølgelig opp ikke godkjent!Shit!:P Hadde heldigvis ei venninne sammen med meg som jeg fikk lånt penger av, men hærlighet litt flaut da....har aldri skjedd før hehe...viste seg at det var et større beløp som hadde blitt trukket før tiden...men men:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja en gang jeg hadde handlet for noen hundre kr. Jeg fikk ei venninne til å komme å betale for varene, men det var bare såvidt hun kunne hjelpe meg.. Følte meg skikkelig dum! Og fattig haha :P Det verste var at jeg faktisk hadde satt over 20 000kr dagen før fra en annen konto. Hadde bare glemt å trykke på den siste godkjenningen.

Skrevet

Har skjedd noen ganger og ja det er litt flaut.

Jeg har mange kontoer så har penger, men jeg har kun en kort konto og det er ikke alltid jeg har helt oversikt over hvor mye som er på det til enhver tid.

Har som regel klart å ordne det med å ringe mannen og fått han til å gå inn på nettbanken min og overføre mellom kontoene.

Skrevet

Veldig flaut ja :) men etter at det ble mulig å sjekke konto på sms og overføre mellom kontoer, så sjekker jeg alltid kontoen før jeg betaler :)

Skrevet

Nei, men jeg bestilte mat på café her om dagen, og tok fram kortet. Det viste seg at de ikke tok kort og jeg hadde ikke kontanter. Jeg måtte henvende meg til de jeg var sammen med, til sammen kunne de skrape sammen nok mynter. Er ikke vant med å ha behov for kontanter. Synes det var flaut, selv om jeg mener kortautomat burde være obligatorisk for forretningsdrivende...

Skrevet

Jeg har lagt inn varsel i nettbanken (DnB) sånn at jeg får SMS når saldoen er under et visst beløp (valgt selv).

Skrevet

Nei, men jeg bestilte mat på café her om dagen, og tok fram kortet. Det viste seg at de ikke tok kort og jeg hadde ikke kontanter. Jeg måtte henvende meg til de jeg var sammen med, til sammen kunne de skrape sammen nok mynter. Er ikke vant med å ha behov for kontanter. Synes det var flaut, selv om jeg mener kortautomat burde være obligatorisk for forretningsdrivende...

Det samma har jeg vært med på. Dvs jeg og samboeren min hadde vært ute og spist og ingen av oss hadde kontanter, så jeg måtte sitte igjen mens han gikk ut for å ta ut penger.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, ikke pga manglende dekning, for det sjekker jeg alltid før jeg handler. Men jeg opplevde at jeg fikk ikke godkjent når jeg hadde flere tusen på konto. sjekka rett før jeg dro kortet. Så sa hun litt surt "ja, ikke godkjent ja. Du har kanskje et annet kort?" Heldigvis hadde jeg det, og jeg sjekka konto igjen når jeg gikk ut, og der sto det penger.... Skjønner ikke hva som skjedd

Skrevet

Det skjer "hele tiden" det, hehe... Neida, ikke så ille, men matkontoen pleier å bli tom på slutten av måneden. Da har jeg et annet kort som jeg bruker i stede, så det er aldri noe problem. Ofte sier jeg også i fra om at "det er ikke sikkert det går med dette kortet" når jeg aner at det kan være tomt. Synes overhode ikke det er flaut, men det er jo fordi jeg vet jeg har penger på et annet kort ;)

Skrevet

Har skjedd hos meg også. Men heldigvis har jeg alltid kredittkortet med meg. Og den bruker jeg sjelden, bare når det er krise og det er heldigvis sjelden.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Midt i konfirmasjonsforberedelsene skulle jeg betale en blomst til 59 kr og fikk ikke godkjent!

Vi hadde lagt en stor regning som forfalt til feil konto - derfor var det skåltomt og der sto jeg med en handleliste så lang som et vondt år og null på kortet. I tillegg hadde mannen vært i lommeboka og "lånt" krisekortet (mastercard) mitt, så jeg var helt og fullstendig blakk.

Jeg fikk krite blomsten, og kom hjem med like lang handleliste.

Syns ikke det er så flaut jeg, da. Har jobbet på butikk, og det skjer med maaaaange ;)

Skrevet

Er visst standard at alle sier "hæ? men jeg har jo penger!". Hehe. Har faktisk skjedd meg når jeg har hatt penger, så noen ganger stemmer det nok også ;)

Skrevet

Ja det har hendt en gang. Det var ikke flaut, for samboeren min var der med sitt kort.

Skrevet

Å det skjer stadig vekk pÅ slutten av mnd.. Har ikke helt stÅlkontroll pÅ felleskontoinnholdet, og da blir det fort sÅnn. Men det plager meg ikke noe særlig, for jeg har et kort til, og virker ikke det, sÅ bare skriver jeg en lapp, og fÅr alltid betalt den igjen. Jeg bor pÅ landet;)

Skrevet

Har nok skjedd for mange :)

Jeg har ikke alle pengene på kortkontoen, og har flere kontoer jeg kan overføre fra. Men av og til skjer dobbelttrekk, og da har jeg ikke helt oversikten på kortkontoen, hvor pengene kommer inn først.

Så jeg har ofte stått med ikke godkjent på kortterminalen i butikken, men da er det bare en mobilsamtale "med mine kontoer", så er det ordnet :) Og slik tenker jeg flere har det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...