Gå til innhold

Hjelp til Emmaljunga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen. i str tenker jeg på, blir ikke noe klok på nette, er ikke edge`n større??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det beste du gjør er å dra innom en butikk som har ett stort utvalg av emmaljunga vogner, ble ikke noe klok jeg heller før jeg gikk innom butikken :) Edge og mondial er nesten helt make, bare noen detaljer som er forskjell..

Skrevet

Tenker du på alle de forskjellige emmaljungavognene? Jeg vet bare litt om City cross og edge duo. Crossen er lavere og mindre enn edgen. Bagen til cross er 75 cm lang, mens edgen sin er 79. Om de er like bred vet jeg ikke (edgen sin er 35 cm bred). Edgen veier litt mer (sportsunderstellet er det tyngste, men du kan velge 4 forskjellige typer) enn crossen. Understellet på crossen er en del lavere enn på edgen, så om du er høy får du lett sportsdelen langt nedpå knærene...

Ville gjort som SnartOssTre sier. Dra innom en butikk som har godt utvalg av emmaljungavogner og se på de ;)

Jeg kan uansett anbefale edgen :) Det er en super vogn!

Skrevet

Har edgen selv, en venninne så skal ha, ser jeg har glemt å skrive at det gjaldt edge og mondial, men de er visst like, kun mønster og slik som er forskjell:) ja jeg er kjempe fornøyd med edge, selv om det er 07 mod :-P

Skrevet

Har selv en city cross - veldig fornøyd. Lett å trille og veldig lettvint å reise med:) Meen.. synes mondial er en god del finere ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...