Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har tenkt å prøve puré til vesla i dag, ho er 4 mnd. Skal den spises varm, romtemperert eller kald?
HeltAnonym Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Det står kanskje på glasset, om du ikke har laget selv? Jeg mener at vi ga romtemperert.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har gitt den kald og romtemperert. Kan gi den slik du vil.. Men etter at glasset er åpnet, må det stå i kjøleskap..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Kald/romteprert/lunken alt etter hva du ønsker og hva ungen spiser
TPK Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Hvis det er frukt ville jeg ikke varmet den. Spiller nok ingen rolle men jeg tenker at varm frukt ikke er så godt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Enig med GGI. Hvis det er fruktpure så er den god litt kald. Men er det grønnsakspure så varm den litt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Helt opp til deg selv. Jeg gav den lunken i beg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå