Gå til innhold

hvordan gi purè?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å prøve puré til vesla i dag, ho er 4 mnd. Skal den spises varm, romtemperert eller kald?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener å huske at den skal være romtemp.

Skrevet

Det står kanskje på glasset, om du ikke har laget selv? :) Jeg mener at vi ga romtemperert.

Skrevet

Jeg har gitt den kald:)

Skrevet

Jeg har gitt den kald og romtemperert. Kan gi den slik du vil.. :) Men etter at glasset er åpnet, må det stå i kjøleskap..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kald/romteprert/lunken alt etter hva du ønsker og hva ungen spiser ;)

Skrevet

Hvis det er frukt ville jeg ikke varmet den. Spiller nok ingen rolle men jeg tenker at varm frukt ikke er så godt.

Skrevet

Enig med GGI. Hvis det er fruktpure så er den god litt kald. Men er det grønnsakspure så varm den litt.

Skrevet

Helt opp til deg selv. Jeg gav den lunken i beg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...