Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 hei.. Er i uke 29 nå, har siden uke 19-20 vore plaget med uvi.. Første gang gikk det litt over av seg selv så fikk ikke medisiner, men så blusset det opp igjen, fikk da medisiner men fikk ikke fullført hele kuren pga jeg ble syk... Det blusset da opp igjen og jeg fikk en kraftig kur med selexid, 2 tab 3 ganger dagleg i 5 dager... Nå er det gått ca en uke siden jeg var ferdig med kuren og kjenner at det er på vei tilbake igjen... er ikke plaget med uvi til vanlig.... noen råd? kan ikke dette være litt farlig så sent i svangerskapet? sliter veldig med mens smerter og kynnerer, spesielt når jeg har uvi... takk for svar
Gjest Ziva Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Forebygge med tranebærjuice eller kapsler kanskje.
Swiftie Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Pass på at du drikker nok vann, legen sa at appelsinjuice og tranebærjuice/kapsler kunne hjelpe (var plaget med uvi selv i mitt første svangerskap). Det skader iallefall ikke å forsøke det.
La rubia Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Jeg hadde uvi 9 ganger i løpet av hele svangerskapet. Jeg fikk til slutt ikke mer medicamenter av legen og levde på tranebærkapsler og juice. Jeg gikk hver uke og fikk tatt urinveidprøve på helsestasjonen. og slik klarte jeg å holde det i balanse. begynnte verdiene å bli høye så pøste jeg på med vann hle dagen, appelsinjuice, tranebærsaft og vann. Pluss kapslene på morgenen. Og slik klarte jeg å holde det i skikk. Det hjalp på meg når jeg bare tok det før det ble for vondt. jeg kan ikke garantere at det fungerer for alle, men det skader jo ikke å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå