sillyfilly og Olivia Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg trenger noe nytt å se på. Har sett hele The lying game One tree hill 3-4 ganger Gilmore girls for 5 eller 6 gang.. Sett på mitt hemmelige tenåringsliv, men synes ikke det er så morsomt..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 The Secret circle og Little pretty liars har jeg fått sansen for. Ser og switched at birth, men den er ikke så morsom, men må se den..
Lyckelin Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 så litt på hellcats, men kan hende den blir litt i barnsligste laget for noen... er blandt annet med Derek fra OTH.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Åh, mÅ jo ikke glemme den nye serien pÅ tvnorge. Good Christian Bitches. Den er morsom, litt sÅnn teit morsom, samtidig som det skjer en del. #2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 gossip girl! skikkelig teit dramaklisje, men som du blir helt hekta på
*Yuna* Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 The oc. Beverly Hills ( gamle episodene) Har hørt at gossip giro er bra, men har ikke sett det.
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2012 Gossip giro faktisk. Haha. Jeg så første sesong og synes det var gøy, men så mistet jeg tråden litt. Elsker forresten Make it or break it. En serie om turnere som trener til OL. Payson Keeler er utrolig inspirerende.. Den burde dere se Beverly Hills orker jeg ikke. Huff.
Snartmamma87 Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Hallo, Sex and the city!!!!! Har du ikke sett det???????
GlemMegEi Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 frustrerte fruer og greys...og friends er noe jeg aldri blir lei tror jeg;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Desperate Housewives, Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Secret Circle, Once Upon a Time, A Gifted Man, Dexter, Touch, The Walking Dead (ja, jeg ser på mange serier)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå