Gå til innhold

Hvor mange ganger om dagen kjenner dere spark?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

De to siste dagene synes jeg det har vært litt stille i magen min..

Jeg kjenner lillegutt av og til på kvelden, og det er alt. Jeg er idag 23 uker.

 

Så jeg lurer på hvor mange ganger om dagen dere spark?

reedd for at babyen er altfor stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer veldig hos meg. Men mini blir veldig aktiv hvis jeg sitter mye i ro, og spesielt på kveldene.

 

Hvis babyen ligger med ryggen ut og sparker innover, er det ikke sikkert du kjenner det så godt enda. Og det er for tidlig at du skal kjenne liv hver dag, mener det er fra uke 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det veldig mye liv!!

Jeg går hjemme med sønnen min etter en operasjon så får slappet mye av iløpet av dagen og kjenner liv hver gang jeg sitter rolig! Er nå 22 uker.. Om kvelden når jeg ligger på sofaen ser man at magen hopper:) og det fortsetter når jeg legger meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 22, kjenner litt på kveldene, ellers har jeg kjent spark på utsiden, men ikke så ofte det skjer, får vente i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ofte liv - hver gang jeg kjenner etter, nesten. Akkurat som om han sparker til litt hver gang jeg tenker at det hadde vært hyggelig med et spark. Knis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner spark jevnt utover hele dagen og kvelden. Er det roligere enn det pleier og du føler at noe er anderledes så ta kontakt med jordmor/lege. Ikke vent med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos jordmor og alt ser bare greit ut :)

Jordmor sier at ingen baby er lik, og at jeg aldri må sammenligne med andre. Jeg har nok bare en mer rolig bebis i magen :)

 

Jeg kjenner han mest på morgen og kveld, når jeg holder på med noe så kjenner jeg ingenting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...