Gå til innhold

Long time no see ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til alle gamle kjente og til dere som er kommet til mens jeg har hatt pause =P

Her er jeg værtfall, litt gamlere og med noen kilo mer enn sist... MEN med samme ironi som før, håper jeg!

Og siden jeg liksom er blitt gammel så kan det være jeg stiller idiotiske spørsmål jeg egentlig burde kunne svaret på selv.

Akkurat nå har jeg panikk over meg selv og mine smarte avgjørelser, samtidig som jeg egentlig burde forberede meg til eksamen som starter om....... 2,5time..... men det fungerer dårlig!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Oj, da er det bare en halvtime til nå - krysser fingrene, håper du er smartere enn du tror akkurat nå og ønsker velkommen tilbake. Jaggu på tide. Hva har du eksamen i?

Skrevet

Norsk muntlig er drepen for ALL skole moral og motivasjon. Duste oppgave, men hyggelig sensor og eksaminator så håper da virkelig at jeg får stå karakter. Noe mer har jeg ingen håp om og roing på eksamen har aldri vært så ekstremt nødvendig som på denne.

På den positive siden ble man litt kjent med koselige menneske mens man ventet på å komme inn til forberedelse og de andre oppgavene var også noe dritt.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det gikk nok bedre enn du tror, i hvert fall ståkarakter! Jeg har troen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...