Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Har nevnt han her tidligere,men er for feig til å være frempå selv:) Vi snakker hver dag på fb,om alt mulig hverdagslig,men ikke noe "romantisk" og flørtende.. Men han må vel være intr når han sender meg filmsnutter med morsomme katter(som han vet jeg liker) og ellers spør hvordan det går og slik? Vi begynner å vite endel om hverandre etterhvert pga all denne kommunikasjonen,men jeg vet ikke hva han mener om alt dette...Ikke tør jeg spørre heller,for tenk om han bare tenker på dette som tidsfordriv:) Har tenkt å få med meg noen klassevenner med ut i helgen,og tenkte da å spørre om han ville være med,for det er da helt uskyldig? Hehe
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Det er ofte når man begynner å tolke menn at man havner i trøbbel. Spør ham rett ut. Det er som Rema 100 sier: "Det enkle er ofte det beste"
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Han virker interessert synes jeg:-) Ha ha, kunne ikke annet enn å le da jeg leste at han sendte deg filmsnutter med katter. Det samme gjorde en jeg hadde som venn på facebook. Han var på fest hos oss, dansa litt med han på kvelden. Dagen etter fikk jeg venneforespørsel, chatta litt og så begynte han å sende kattepuser:-D Jeg la ikke noe i dette, var høflig og svarte, men flørtet ikke på chat (er gift). Men det virket som om det var opp til meg....... Kanskje det er samme mann??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Hvis du er litt "utspekulert" så får du han til å undre først. Få han med på byn, helt uskyldig, litt sånn, hadde vært kjekt om du ble med, jo fler jo bedre men få det til å virke litt som at du egentlig ikke bryr deg om det er han som blir den "flere delen" Vær høflig, litt flørtende på en kompis måte, smil og se han i øynene og deretter vær litt "kompis" igjenn. Kom gjerne med en litt flørtende beskjed, noe om at, om alle mannfolk hadde vært like lett å snakke med ....... , eller om at han desidert har den beste rumpe her inne, eller noe i den dur, men hold litt tilbake. Er liksom og holde på den "kravstore" delen sammtidig som du gir så mye av deg selv at han ikke helt vet hva han selv skal tro, og deretter, dersom han er interessert så tar han neste skritt;) Og da slipper du og undre og spørre han, da får du heller han til deg Mye kjekkere.. Mannfolk har jo dette jaktinstinktet som dukker opp om du klarer og holde profilen
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Hehe,rart hvor "merkelig" dette skal være.Eller hvor mye tankevirksomhet man bruker på det Jeg er ikke dreven i dette,og famler meg egentlig bare rundt Hm,skulle bare ønske jeg kunne lese tankene hans:p Jeg tenker egentlig litt sånn at om en mann er intr så vinkler han det vel litt den veien etterhvert?Men så begynner jeg å tenke at han bare er forsiktig siden vi studerer på samme plass,og han jobber litt ekstra hos oss.. Ser dere?Jeg tenker altfor mye;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Hmm,jeg spurte om han ville være med,men han takket nei,sa lørdag passet dårlig..:/ Hehe,nå fikk jeg mer å gruble på..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Er det eksen min du dater kanskje? Han sendte også filmsnutter med katter,fordi han visste at jeg er en katteelsker. Hehe, viste seg nå tilslutt at han selv var kattehater og forholdet gikk over styr, men ikke i hovedsak fordi han var kattehater:0)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Hm,håper jo ikke det er den nevnte eksen da:) Men ingen som vil gruble/tolke sammen med meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå