Gå til innhold

Dere som har både hest og barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere tid til alt? Jeg er over 30 og har alltid hatt lyst til å ha hest. Min svigerinne har hest så jeg har jo fått låne dem av og til. Jeg elsker det! Har aldri hatt noen hobby, men hadde jeg vært rik og barnløs hadde jeg garantert skaffet meg en gamp ;) Jeg ser jo at det tar på tida å holde på med det. Først jobb, så stallen...når er det tid til barna? Hvordan fungerer det for dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

De jeg kjenner som har begge deler har med ungene i stallen... 2 fluer i en smekk :)

Skrevet

jeg har hatt hest, og da vi skulle forsøke å få barn så var det første jeg gjorde å selge hesten...

Både avhensyn til meg selv og min egen form, og mest fordi hesten min fortjener noen som kan prioritere han fullt ut, ikke bare mellom mating. legging osv.

Jeg ser mange som klarer å kombinere det, og de er jeg full av beundring for!

Skrevet

Hest er jo for veldig mange en livsstil, og da får man det jo til ved å prioritere bort mye annet..... Jeg har selv holdt på med hest i alle år, men har nå valgt å ikke ha egen hest for å prioritere barn og økonomi. Har mange venner i miljøet, så satser på å få låne hest slik at jeg holder rideformen vedlike. Skal ha hest igjen en dag, og jeg tror kanskje et spleiselag kan være løsningen. Finne en annen seriøs hesteinteressert i samme situasjon og dele på ansvaret og utgiftene. Selv rir jeg mest dressur, og håper på å finne en sprangrytter å dele med. Dessuten kan det jo hende barna blir hesteinteresserte, slik at man kan dele på interessen også. Har en liten drøm om å bli ponnymamma en vakker dag <3

Skrevet

Man kan jo ha hest på fôr et par dager i uka, så får man litt både i pose og sekk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...