Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Er det noen av dere som vet om en bra psykolog som kan snakke med familie ang rus? Har en jeg kjenner som trenger å snakke med en psykolog ang en i familien driver med narkotika. Og helst i østfold:) hadde vært fint med svar:)
sprudle79 Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Sjekk ut om det finnes et pårørendesenter i nærheten av der dere bor. De kan bidra med veiledning og samtaler ved behov.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Er det noen av dere som vet om en bra psykolog som kan snakke med familie ang rus? Har en jeg kjenner som trenger å snakke med en psykolog ang en i familien driver med narkotika. Og helst i østfold:) hadde vært fint med svar:) familienshus har erfaring med dette. vet de er i askim og mysen. vet ikke om flere steder men ta en tlf og hør med de om de kan hjelpe deg,.. http://www.r-bup.no/...125766500456A37
Soon to be mum Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Man kan også få fastlegen til å henvse en til en ruspoliklinikk for pårørendesamtaler.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Personen vil ikke ta det gjennom fastlegen sin :-/ jeg har jo sagt at personen kan gjøre det men syns det er flaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå