Gå til innhold

hvis man tror man mister noen, har man somregel rett da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg mister kjæresten min. å jeg håper så uendelig mye at jeg tar feil. men allikevel, så er jeg veldig sikker på at jeg ikke tar feil. for alt inni meg sier at det er slik.

er det noen som har følt det sånn og tatt feil?

jeg har følt det sånn før, men da med mennesker jeg ikker har vært sammen med så lenge. og alle gangene har jeg hatt rett.

jeg vil ikke ha rett nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Dotto
Skrevet

Jeg har også følt det sånn med en, og der hadde jeg rett.. Følte det ikke med en annen, der var jeg hodestups forelska, og plutselig sa han at det ikke funka..

Håper du tar feil!

Skrevet

Den følelsen du går med er et tveegget sverd. Det kan godt hende at du har rett, at han er i ferd med å gå fra deg, men det kan også hende at det er din redsel for å miste han som gjør at du ubevisst leter etter tegn som bekrefter frykten din, og at du for å verne deg selv skyver han sakte men sikkert vekk.

Snakk med han. Fortell han om følelsene dine. Om det å si det er for vanskelig, så skriv det i et brev. Da får du kanskje noen svar som gir deg mer klarhet.

Jeg har selv gått med en slik magefølelse som du har nå, men jeg tok det opp med han, og sannheten var at den fjernheten som skremte meg overhode ikke handlet om oss to, men om ting på jobben hans som tok mye energi og oppmerksomhet. Vi er gift på ørtende året nå, så en slik følelse er langt fra alltid riktig.

Skrevet

Den følelsen du går med er et tveegget sverd. Det kan godt hende at du har rett, at han er i ferd med å gå fra deg, men det kan også hende at det er din redsel for å miste han som gjør at du ubevisst leter etter tegn som bekrefter frykten din, og at du for å verne deg selv skyver han sakte men sikkert vekk.

Snakk med han. Fortell han om følelsene dine. Om det å si det er for vanskelig, så skriv det i et brev. Da får du kanskje noen svar som gir deg mer klarhet.

Jeg har selv gått med en slik magefølelse som du har nå, men jeg tok det opp med han, og sannheten var at den fjernheten som skremte meg overhode ikke handlet om oss to, men om ting på jobben hans som tok mye energi og oppmerksomhet. Vi er gift på ørtende året nå, så en slik følelse er langt fra alltid riktig.

ja, jeg vet at han har det vanskelig om dagen. så det kan hende at det er det. jeg har snakket med han om hvordan jeg føler det. at jeg føler jeg mister han. han sier at han er enig, at han føler det samme. men det kan jo hende at du har rett, at alt blir fint igjen når denne perioden har lagt seg. det er ikke så lenge til tror jeg.

jeg tror kanskje ikke han forstår helt hvor vanskelig jeg syns det er. men kanskje ikke jeg helt forstår hvor vanskelig han syns det er heller. jeg vet ikke. jeg skulle bare ønske at han var her, eller at jeg fikk tak i han, for jeg prøvde å ringe han i sta, men han svarer ikke og har ikke ringt opp igjen. men jeg får snakket med han i kveld da, tror jeg.

jeg ante ikke at det var så himla vanskelig å like noen. eller være sammen med noen. eller jeg ante det jo, hadde bare glemt det litt.

Skrevet

Noen ganger har jeg hatt rett ved sånne følelser, andre ganger ikke.. så det beste er nok å gjøre som hun over skriver, snakk med ham! :) Lykke til

Skrevet

Noen ganger har jeg hatt rett ved sånne følelser, andre ganger ikke.. så det beste er nok å gjøre som hun over skriver, snakk med ham! :) Lykke til

takk :) jeg må prøve på det. spørre han rett ut, hvorfor han er så rar. og spørre om jeg også er rar. kanskje vi finner ut av noe sammen. jeg håper det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...