Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 der de er for store til SFO (4kl? ) hva gjør dere om morran? Altså, om dere begynner på jobb halv 8, og skolen halv 9? Tar dere fri eller jobber redusert eller? Eller må ungene klare seg selv? Begynte å tenke på dette når jeg kjørte hjemover fra bhg og så masse skoleunger. Dette er ikke aktuelt enda, men blir nysgjerrig.. For om man tenker på vår situasjon da, så begynner pappaen på jobb 07.30 og jeg begynner 07.00 eller 07.30, og ingen kan begynne senere.. Da kan jeg jo kun ta kveldsvakter.. Og jeg tror ikke vi er de eneste som har det slik.. Jobber alle redusert da? Eller får dere noen til å passe?
Mandalas Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Rekker dere å levere på sfo når det er sfo da? Her åpner sfo 7.15. Barna kan være på sfo ut hele 4.klasse, og da tror jeg de fleste er klare for å gå selv til og fra skolen, så lenge det ikke er noe spesielt som gjør det vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg aner ikke, har ikke satt meg inn i dette, for dette er ikke aktuelt på lenge. Men om sfo begynner 07.15 så rekker pappaen å levere, for skolen er på veien til jobben hans, og han bruker bare 10min til jobb. Som sagt dette er ikke aktuelt enda, og tidene kan forandre seg, men de fleste begynner jo på jobb rundt da.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 *Ungene kan klokka og går til skolen selv. De er ganske store når de går i 4. klasse. Skolen skal imidlertid ha tilbud til 4. klassingene også. Det er bare ikke så mange som benytter seg av det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå