Gå til innhold

Dere som bor i Oslo og eier bolig.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kjøpte dere for?

Hvilket år?

Kvadratmeter?

Bydel?

 

Har jo steget så sinnsykt mye de siste årene, så er litt nysgjerrig på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3,6 millioner

Sluten av 2005

110 kvm

Frogner

 

Det har nok steget litt i denne bydelen, men ikke så veldig mye. Frogner er en ganske stabil bydel når det gjelder boligpriser stort sett. Spesielt går det lite ned i pris viser det seg.

Skrevet

4 millioner

2004

402 kvm

ØstensjØ

 

Dagens markedsverdi er ca 10 millioner

Skrevet

2,7 mill

2008

90 kvm

bydel Sagene

prisen har steget med ca 1 mill. siden den gang.

Skrevet

3.8 mill

Sommer 2010

283kvm

Søndre Nordstrand

 

Prisstigningen på denne tiden har vært ca 1 mill i mitt nabolag

Skrevet

3,5 mill

2009

110 kvm

Nordstrand

Skrevet

2.2 mill (ca 2.3 inkludert fellesgjeld)

Mai 2011

72 kvm

Manglerud, bydel østensjø

 

Steget ca 100.000 i verdi hvis en ser hva lignende leiligheter går for nå.

Skrevet

Vi kjøpte før det var ferdig i 2008, på Løren. Helt nytt, vanvittig heldige med prisen.

Betalte 2,05 for 71 kvm.

 

Da vi solgte etter 3 1/2 år fikk vi 2,9! Jihaa:-D

 

Skrevet

83 kvm, Sønde Nordstrand høst 2010 kr 1450 000. Takst nå: 1,8.

Skrevet

Røa, rekkehus 127m2 kjøpt juli 2011 betalte 5,4 mill

Skrevet

2.5 mill

2009

65 kvm leilighet

nordre aker (Tåsen)

 

skal selge nå, regner med å få 3,2-3,5 mill :)

Skrevet

Kjøpte for 2,5 mill. for to år siden. Nettopp solgt den nå for 3,150 mill. Bydel Sthanshaugen. (ikke gjort noe med den, var strøken da vi kjøpte).

Skrevet

Vi valgte å flytte såvidt over kommmunegrensen til Oppegård kommune (sør for Oslo, ikke så langt fra Nordstrand, Hauketo, Prinsdal), og vi betalte 3,4 mill for 130 kvadratmeter og hage. Dette var i år, verdien er nok den samme fortsatt.

Skrevet

1 790 000

Høst 2008

66

Bydel Grünerløkka, men ikke sentralt på selve Løkka.

 

Har nå gått et par stykker i samme størrelse til 2,7. Helt sykt, men vi kjøpte jo i kjøpers marked. Var MYE på markedet den gang.

Skrevet

1.700.000

2009

105 kvm

Bydel Bjerke

 

Vil nok selge for ca 2,7 mill om vi skulle solgt i dag. Vi har da brukt ca en halv mill på oppussing.

Skrevet

Har eid bolig i Oslo, bor et annet sted nå.

 

Kjøpte en 2-roms på Bislett i '98. 3. etasje, uten heis, med peis. Ca. 70 kvm. Betalte da 950 000. Ble solgt 6 år senere for over dobbelt så mye.. Men da hadde jeg pusset opp og renovert bad og kjøkken.

Skrevet

2.550 000 (kjøpte 200 000 under takst)

Høsten 2010

77 kvm

Nordstrand

Skrevet

3,5 mill (400 tusen under takst)

Februar 2009

107

Vestre Aker

 

Ble nå solgt en maken leilighet for 4,9 mill.

 

Vi kjøpte under finanskrisen - ingen andre budgivere.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Kjøpte i januar 2012

Bydel Nordstrand

67 kvm

 

Har allerede hatt en verdi økning, da dette området blir mer og mer populært:)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Kjøpt for 2050 mill.

Skrevet

Kjøpt for 2050 mill.

 

Dæven... Det var syyyykt dyrt da.....

Skrevet

2050 mill???! Det var veldig mye. ;)

 

Regner med du mener 2,5 mill...? :P

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hahaha litt for dyrt det ja så dyrt er fet ikke her:) 2,5:P trett i dag

Skrevet

Kjøpte 75 kvadrat i 93 for 380 000 og solgte for 2,2 mill i 2008 :)

Skrevet

Kjøpte 69m2 for 2,2 i 2006. Tilsvarende leilighet gikk nettopp for over 3M :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...