Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hvor mye kjøpte dere for? Hvilket år? Kvadratmeter? Bydel? Har jo steget så sinnsykt mye de siste årene, så er litt nysgjerrig på dette...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 3,6 millioner Sluten av 2005 110 kvm Frogner Det har nok steget litt i denne bydelen, men ikke så veldig mye. Frogner er en ganske stabil bydel når det gjelder boligpriser stort sett. Spesielt går det lite ned i pris viser det seg.
Førstemann Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 4 millioner 2004 402 kvm ØstensjØ Dagens markedsverdi er ca 10 millioner
kaffeglad Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 2,7 mill 2008 90 kvm bydel Sagene prisen har steget med ca 1 mill. siden den gang.
NormaJean Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 3.8 mill Sommer 2010 283kvm Søndre Nordstrand Prisstigningen på denne tiden har vært ca 1 mill i mitt nabolag
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 2.2 mill (ca 2.3 inkludert fellesgjeld) Mai 2011 72 kvm Manglerud, bydel østensjø Steget ca 100.000 i verdi hvis en ser hva lignende leiligheter går for nå.
Gidder ikke! Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Vi kjøpte før det var ferdig i 2008, på Løren. Helt nytt, vanvittig heldige med prisen. Betalte 2,05 for 71 kvm. Da vi solgte etter 3 1/2 år fikk vi 2,9! Jihaa:-D
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 83 kvm, Sønde Nordstrand høst 2010 kr 1450 000. Takst nå: 1,8.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Røa, rekkehus 127m2 kjøpt juli 2011 betalte 5,4 mill
BettyBoob Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 2.5 mill 2009 65 kvm leilighet nordre aker (Tåsen) skal selge nå, regner med å få 3,2-3,5 mill
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Kjøpte for 2,5 mill. for to år siden. Nettopp solgt den nå for 3,150 mill. Bydel Sthanshaugen. (ikke gjort noe med den, var strøken da vi kjøpte).
hysterika Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Vi valgte å flytte såvidt over kommmunegrensen til Oppegård kommune (sør for Oslo, ikke så langt fra Nordstrand, Hauketo, Prinsdal), og vi betalte 3,4 mill for 130 kvadratmeter og hage. Dette var i år, verdien er nok den samme fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 1 790 000 Høst 2008 66 Bydel Grünerløkka, men ikke sentralt på selve Løkka. Har nå gått et par stykker i samme størrelse til 2,7. Helt sykt, men vi kjøpte jo i kjøpers marked. Var MYE på markedet den gang.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 1.700.000 2009 105 kvm Bydel Bjerke Vil nok selge for ca 2,7 mill om vi skulle solgt i dag. Vi har da brukt ca en halv mill på oppussing.
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 Har eid bolig i Oslo, bor et annet sted nå. Kjøpte en 2-roms på Bislett i '98. 3. etasje, uten heis, med peis. Ca. 70 kvm. Betalte da 950 000. Ble solgt 6 år senere for over dobbelt så mye.. Men da hadde jeg pusset opp og renovert bad og kjøkken.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 2.550 000 (kjøpte 200 000 under takst) Høsten 2010 77 kvm Nordstrand
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 3,5 mill (400 tusen under takst) Februar 2009 107 Vestre Aker Ble nå solgt en maken leilighet for 4,9 mill. Vi kjøpte under finanskrisen - ingen andre budgivere.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 Kjøpte i januar 2012 Bydel Nordstrand 67 kvm Har allerede hatt en verdi økning, da dette området blir mer og mer populært:)
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 8. mai 2012 #21 Skrevet 8. mai 2012 Kjøpt for 2050 mill. Dæven... Det var syyyykt dyrt da.....
Soon to be mum Skrevet 8. mai 2012 #22 Skrevet 8. mai 2012 2050 mill???! Det var veldig mye. Regner med du mener 2,5 mill...?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. mai 2012 #23 Skrevet 8. mai 2012 Hahaha litt for dyrt det ja så dyrt er fet ikke her:) 2,5:P trett i dag
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #24 Skrevet 8. mai 2012 Kjøpte 75 kvadrat i 93 for 380 000 og solgte for 2,2 mill i 2008
Light of my life Skrevet 8. mai 2012 #25 Skrevet 8. mai 2012 Kjøpte 69m2 for 2,2 i 2006. Tilsvarende leilighet gikk nettopp for over 3M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå