Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå skal man ikke infisere forum fullt av lykkelige nygravide med prat om SA og slikt, men jeg er nå gravid igjen 6 mnd etter en SA, og lurer på om noen her har opplevd det samme? Føles veldig tidlig å glede seg enda, man tar jo alt med forbehold, men samtidig er det helt umulig å ikke boble av lykke innvendig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143934954-gravid-igjen-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten igjen :)

Jeg hadde en SA mellom mine to første og ble gravid igjen etter 3 mnd, og den gangen gikk det kjempebra!

Selv om man aldri vet så tenker jeg at det er viktig at du lar deg selv få lov til å glede deg over dette :) Det blir trist om det skjer igjen, men det er heller ikke greit å gå bare å vente på det negative i 1-2 mnd heller....

Masse lykke til!! Krysser fingrene for deg! :)

Annonse

Hei keo81.

Jeg ble gravid før jul og mistet (MA) i januar. Vi har lenge holdt på med assistert befruktning og nå var vi så heldige å bli gravide igjen på første forsøk etter MAèn, så nå er jeg vel som deg- veldig glad og redd! Håper vi er heldige denne gangen, blir noen spennende uker framover til skuldrene kan senkes!

Lykke til!

Så bra du er gravid igjen :) Og krysser fingrene for at det går rette veien for deg! Enig i at det skal bli deilig når man kan senke skuldrene litt. :) Jeg vet ikke så mye om hvordan det er med assistert befruktning, men jeg kan tenke meg at gleden og lettelsen av en positiv test er ekstra stor da :)

Lykke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...