Gå til innhold

Gravid igjen etter SA


keo81

Anbefalte innlegg

Nå skal man ikke infisere forum fullt av lykkelige nygravide med prat om SA og slikt, men jeg er nå gravid igjen 6 mnd etter en SA, og lurer på om noen her har opplevd det samme? Føles veldig tidlig å glede seg enda, man tar jo alt med forbehold, men samtidig er det helt umulig å ikke boble av lykke innvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten igjen :)

Jeg hadde en SA mellom mine to første og ble gravid igjen etter 3 mnd, og den gangen gikk det kjempebra!

 

Selv om man aldri vet så tenker jeg at det er viktig at du lar deg selv få lov til å glede deg over dette :) Det blir trist om det skjer igjen, men det er heller ikke greit å gå bare å vente på det negative i 1-2 mnd heller....

 

Masse lykke til!! Krysser fingrene for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre det gikk bra med deg da! Du har nok rett i at man må være positiv, å tenke negativt hjelper nok ikke på noe.. det er vel en slags forsvarsmekanisme som setter igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det, men tenker også at denne mekanismen er bra. For om det da går ille vei, så er kroppen og hodet tross alt litt forberedt!

Men i de fleste tilfeller så går det bra så vi satser på at denne runden blir positiv for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det man virkelig vil oppnå på dette tidspunktet er at noe skal si: jeg har sett inn i fremtiden og dette går heelt bra, så bare slapp av du..

Men det eneste vi kan gjøre nå er vel bare å vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei keo81.

 

Jeg ble gravid før jul og mistet (MA) i januar. Vi har lenge holdt på med assistert befruktning og nå var vi så heldige å bli gravide igjen på første forsøk etter MAèn, så nå er jeg vel som deg- veldig glad og redd! Håper vi er heldige denne gangen, blir noen spennende uker framover til skuldrene kan senkes!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er gravid igjen :) Og krysser fingrene for at det går rette veien for deg! Enig i at det skal bli deilig når man kan senke skuldrene litt. :) Jeg vet ikke så mye om hvordan det er med assistert befruktning, men jeg kan tenke meg at gleden og lettelsen av en positiv test er ekstra stor da :)

 

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...