Gå til innhold

Kan jeg klage på et musebur som knirker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater å klage på ting jeg har kjøpt, men igår kjøpte vi et musebur med løpehjul i. Hjulet er i plast og festet er i plast. Det var helt lydløst da vi kjøpte buret, og helt frem til kl 1.30 inatt da begge musene løp samtidig i hjulet. Herregud som det knirket. Eller, ikke knirket, men hylte! Det var så grusomme og høye lyder fra hjulet at alle i huset våknet og jeg måtte flere ganger sjekke om det var en mus i klem eller noe. Det var et helt grusomt leven. Jeg hadde naturligvis aldri kjøpt det buret hvis jeg hadde hørt den forferdelige ulyden som holdt oss alle våkne inatt. Kan jeg klage på dette eller er det en selvfølge at musebur kan lage litt lyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Hva med å bare ta ut løpehjulet?

For å sitere mr Simpson: Doh!

Skrevet

Tror det ér en selvfølge. Jeg måtte ha hamstern min på ett rom i andre enden av huset med døra lukket. Allikevel hørte jeg han trimma i hjulet sitt om natta. Men du kan jo sikkert dra og høre.. Kjøp ett hjul som står på flisa, de bråker ikke så mye, men da ér det fort gjort at musene blir klemt når de går ut :-P

Skrevet

Disse hjulene bråker, men de skal da ikke knirke.

Så jeg hadde klaget.

Skrevet

Overalt står det at de må de ha dette hersens hjulet for trivselens skyld. Selve musene bråker ikke, og hjulet holdt jo i åtte timer før det plutselig klikket totalt.

Blæh, kan jo ringe å høre om hjulet virkelig skal hyle sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...