Gå til innhold

rar drøm. tror dere den betyr noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler at jeg mister kjæresten min, at jeg mister han litt mer for vær dag som går. i går kveld, så lå jeg i sengen å gråt og tenkte på at han nok forsvinner snart. dette er ikke så uvanlig, for det har skjedd ofte i det siste.

så sovnet jeg, og jeg drømte at en dame gikk rundt og skøyt uskyldige folk, med meg som mål. hun sa hele tiden at hun var ensom, og jeg og barnet mitt løp rundt og gjemte oss, men hun fant oss hele tiden. og vi gjorde alt mulig for å komme oss unna og gjemme oss. det var tidvis en tredje person som også prøvde å gjemme seg sammen oss, men om det var kjæresten min eller ikke vet jeg ikke.

hva tror dere at det betyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok du føler at du mister kjæresten og at han har funnet en ny..

Skrevet

Hei :) Jeg vil ikkevektlegger drømmen så mye, men griper heller fatt i det du skriver først. Hvorfor føler du at du mister han? Har du forsøkt å snakke med han om dette? Det er mye viktigere enn denne drømmen, som mer er en måte din underbevissthet tolker sanseinntrykk på. Spennende for all del, men grip fatt i det viktige her. Drømmer representerer ikke sannheter!

Skrevet

Hei smile.png Jeg vil ikkevektlegger drømmen så mye, men griper heller fatt i det du skriver først. Hvorfor føler du at du mister han? Har du forsøkt å snakke med han om dette? Det er mye viktigere enn denne drømmen, som mer er en måte din underbevissthet tolker sanseinntrykk på. Spennende for all del, men grip fatt i det viktige her. Drømmer representerer ikke sannheter!

jeg føler jeg mister han fordi han ikke sier noe fint til meg mer, og fordi han ikke snakker med meg mer. spør jeg han om hans dag så sier han bare "det samme som i går" eller "det har ikke skjedd noe". ellers er det 100 % opp til meg å holde i gang samtalen, men han kan godt ringe bare for å høre meg prate. men han deltar ikke selv.

han bryr seg ikke så mye når jeg gråter. før så gjorde han det, men jeg forstår at han ikke kan engasjere seg vær gang når jeg gråter hele tiden. for jeg gjør det, jeg gråter nesten vær dag, men noen ganger så sjuler jeg det.

han sier bare at han er glad i meg om jeg sier det først, og han sier det ikke ordentlig, med hjerte sånn som han pleide.

jeg føler at han ikke er med i dette forholdet. at han enten er lei av meg, eller at han tenker "hun er så glad i meg, at hun kommer aldri til å forsvinne", også merker han ikke at jeg trekker meg unna. men han trekker seg jo unna han også. alt jeg vil er at vi skal ha det fint, sånn som vi pleide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...