Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=34684608 Men er redd den går langt over takst. Går den litt under takst kan jeg ha råd til den, men tviler på at det skjer :S
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 KJipt med felleskostnader. Det tenkte jeg ikke på engang. Men det er uansett mindre enn jeg har nå. HI
Gjest Heartbroken Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Den var skikkelig lekker! Men i 5 etg uten heis?? Og nesten 4 mill uten garasje/privat parkering?? Er ganske ille i mine bygde-øyne men uansett var det en stilig leilighet, og det virker spennende å bo så sentralt. Krysser fingrene og håper du får den Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Nesten 3,7 mill for 78 kvadrat og kun 2 soverom? Den var Fin, men ikle til den prisen. Da hadde jeg forventet mer, uansett Beliggenhet...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Den var skikkelig lekker! Men i 5 etg uten heis?? Og nesten 4 mill uten garasje/privat parkering?? Er ganske ille i mine bygde-øyne men uansett var det en stilig leilighet, og det virker spennende å bo så sentralt. Krysser fingrene og håper du får den Lykke til! Ja, det er kjipt det at det ikke er heis. Men garasje/parkering trenger jeg ikke, har ikke bil og trenger det heller ikke når jeg bor her Så det spiller ingen rolle. Jeg kommer til å gå på visning og er definitivt interessert, men har ikke stor tro på at jeg vil klare å få denne.
It's all about me Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Den var utrolig fin, helty min stil. Og i praksis er den større ann 78 kvadrat, men pga skråtaket regnes ikke sånn ca den innerste meteren langs veggene. Men det var alikevel mye penger for et lite sted, Så gjevt er det vel ikke å bo på Grüneløkka.
Gjest peacock Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Den var fin! Men du får jo da både rekkehus og bil for den prisen om du flytter litt ut fra sentrum (altså ikke udenfor byen da)... Og felleskostnadene tilsvarer jo renten på et lån på 1 mill! Kanskje hellere et rekkehus med hage på ulsrud, abildsø, oppsal, hellerud, bøler eller godlia? Ja ja, hver sin smak, leiligheten var fin den, men om du har barn er det kanskje slitsomt å løpe opp og ned til 5 etasje uten heis...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Ser fin ut, men tenk deg dagliglivet der du sleper deg opp de trappene 5 ganger om dagen med handleposer og barn. Søsteren min bodde i 4. uten heis. Hun er sprek, men flyttet raskt da hun fikk barn. Flyttingen var foresten et mareritt. Det ente med at de overtalte de som kjøpte leiligheten til å overta en del av møblene og pianoet.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Fin leilighet, men også jeg synes den er dyr, og vi bor på Frogner (i Oslo, ikke Lørenskog) nå... Vi så også ganske mye på loftsleiligheter da vi var på jakt etter leilighet, men konkluderte med følgende: * Det er ofte ganske lavt under taket i store deler av slike leiligheter (naturlig nok, pga skråtakene), og min veldig høye mann ville slite med det. * Det er ofte dårlig isolert i taket, slik at det blir veldig mye kaldere om vinteren og veldig, veldig varmt inne om sommeren. Slitsomt. * Vi hører ofte om problemer ift lekkasjer i taket og slikt på slike leilligheter. Dette er riktignok sameiet sitt felles ansvar, men styrete likevel. Så vi endte opp med at bakdelene (i våre øyne) overgikk fordelene med en slik leilighet. Men jeg synes absolutt du skal gå på visning. Viktig å se aktuelle objekter IRL, det kan ofte se annerledes ut enn på bilder. Lykke til med husjakten da. =)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 http://www.finn.no/f...nnkode=34684608 Men er redd den går langt over takst. Går den litt under takst kan jeg ha råd til den, men tviler på at det skjer :S Fantastisk leilighet. Har ingen tro på at den går under takst... men gå på visning!:-)
Tired mama Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Kjempefin leilighet! Jeg og mannen hadde en loftsleil på Løkka før vi fikk barn. Femte etasje uten heis. Selv om trappeløping er god trening, ble vi litt lei dem Så fikk vi baby. Flyttet etter 6 mnd! Luksus å komme seg i et rekkehus hvos man bare kunne gå rett utenfor døra. Men om du har litt eldre barn er det sikkert ikke noe problem... :-) Lykke til! Håper dere får den! :-)
Gjest Miryks Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Den var perverst fin!! Håper dere får den iallefall, til tross for prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå