Cybele Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei:) Var hos gynekolog i går og skulle sjekke forholdene (ikke fått mensen igjen enda, 14. mnd etter fødselen). Alt så fint ut. Ingen cyster, ingenting å bekymre seg for. Slimhinnen min var visst vare 6-7mm, noe som betyr at kroppen ikke har bygget seg opp nok østrogen enda, og dette forklarer hvorfor mensen fremdeles er fraværende. Men slik jeg forsto ham, er jeg godt igang, og mensen vil vel omsider komme (når livmorsslimhinna er tykk nok?). Han tok også celleprøve. Ca 5 timer etter undersøkelsen begynte jeg å blø. Ikke sånn mensenvondt. Det kommer ikke fra magen, ikke løs mage, "kramper" etc. slik jeg pleier å ha ved mens. Dessuten sa han jo 5 timer tidligere at jeg har for liten slimhinne til å få mens enda! Dermed kan det ikke være mensen jeg har fått. Men en blødning pga celleprøven? Ikke opplevd det før. Erfaringer med dette? Jeg fossblør ikke, men må likevel bruke bind, ikke truseinnlegg. Blødde en del i natt, og blør fremdeles. Det ovverasket meg litt. Men.. kanskje jeg bare er heldig som ikke har opplevd blødning etter celleprøve før? Setter pris på svar/ deling av erfaringer: Cybele
Gjest Kira med en av hver Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har alltid begynt å blø etter celleprøver, både når jeg er gravid og ikke. Men det hørtes ut som om din blødning var litt kraftigere enn hva jeg opplever. Jeg tror jeg bruker 2-3 bind før det gir seg. Så hvis ikke det gir seg innen kort tid kan du jo kanskje ta en tlf til gynekologen for å høre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå