Gå til innhold

Er det to??


Celcius73

Anbefalte innlegg

Gaaaah!!!!

 

Er så lei, så lei av alle som maser og mener at vi venter tvillinger denne gangen... :(

 

Magen min er diger, jada...det er jeg fullt klar over, men det er bare én inni magen (takk og pris for det!).

 

Vi har sett én baby på alle ultralydene vi har hatt til nå, tviler sterkt på at det bare plutselig dukker opp enda en... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme hos meg og.... Første jm sa da jeg kom på kontroll i uke 15.... "her kan det fort være to".... Men har sjekket at det bare er en;-) fikk beskjed om at jeg har veldig stor livmor, og at det trolig er derfor magen er så stor. Jm mente jeg så ut som om jeg var i uke 20-24.... Og sånn var det sist og. Stor mage tidlig:-) Og alle mente tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når tom jordmora mener det kan være to, da er det ikke så greit...

 

Var stor forrige gang og, men ikke sånn som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid noen som skal dra den, samme om magen er liten eller stor, syns jeg, rett og slett fordi folk ikke har peil:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :) Det er forskjell på oss, også når vi er gravide! Jeg er ikke så høy og ikke så superslank i utgangspunktet, da stikker jo magen ofte fort ut, mens andre som er høye gjerne ikke vises så godt på før de nesten føder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...