bitthen Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg som hadde bestilt en sovegris.... Han har masse luft i magen og elendig på å bli kvitt den. Sover greit om dagen, men begynner med magevondten i 19-20tiden og så holder det på tiln7-8 tiden om morgenen. Han gråter ikke konstant, men har "tak" med gråt. Ellers er han urolig, trykker, maser konstant om pupp. Vi samsover, han vil ikke sove alene på natt. Blir så sliten. Drikker ammete og prøver holde meg unna mat som kan gi luft i magen. Men ingen ting hjelper. Noen som har noen råd?? Såååå trøøøtt!
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Har du prøvd minifom? Da skal det bli lettere for han å kvitte seg med luften. Ellers kan det jo være lurt å massere magen hans og sykle med føttene. Håper det ordner seg for dere
msunicorn Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg som hadde bestilt en sovegris.... Han har masse luft i magen og elendig på å bli kvitt den. Sover greit om dagen, men begynner med magevondten i 19-20tiden og så holder det på tiln7-8 tiden om morgenen. Han gråter ikke konstant, men har "tak" med gråt. Ellers er han urolig, trykker, maser konstant om pupp. Vi samsover, han vil ikke sove alene på natt. Blir så sliten. Drikker ammete og prøver holde meg unna mat som kan gi luft i magen. Men ingen ting hjelper. Noen som har noen råd?? Såååå trøøøtt! Høres ut som jenta mi dette(som nå er 5 mnd). Har du prøvd Minifom før du ammer? Funka litt for oss. Ihvertfall ble det mer promping en periode Etter 3 uker med urolig baby dro vi til osteopat. Fant spenninger i kraniet og i hofta. Etter 2 behandlinger ble det omtrent slutt på trykking, stønning, veiving med armer og ben og luft i magen. Er verdt å prøve, hvis du ikke allerede har prøvd Føler med deg. Til tider var det bare 1 time søvn i døgnet her. Lykke til!
2 hjertegull :) Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har aldri brukt minifom, så kan ikke anbefale det, men det jeg derimot hadde veldig god effekt av var fenikkel kapsler som jeg kjøpte på apoteket. Husker ikke dagsdose, men tror du skal ta en eller to i døgnet (det står jo uansett på pakken). Hjalp veldig bra hos oss i allefall. Fikk det anbefalt fra en venninne som også hadde god effekt Hvor gammel er babyen din, Bitthen? Er vel ikke lenge siden du hadde "bolle i ovn" bak nicket ditt Gratulerer! Hvis det vedvarer, synes jeg du skal vurdere kiropraktor/osteopat og slikt. Fryktelig å høre på at de små har vondt, og like fryktelig å ikke få sove skikkelig..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 minifom? sukkervann? pumpe ut litt morsmelk og gi på flaske sammen med litt malt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå