Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Har hatt kraftig bihulebetennelse En god stund nå, og igår begynte jeg på penicilinkur! I hele natt har det kommet guffe ut av nesa og ikke stoppet enda. Fortsatt tett men... Er det tilfeldig at det har begynt å renne eller er det medisinen som allerede har begynt å hjelpe etter bare en dose? Legen sa det ville ta litt tid før den begynte virke... Noen som vet?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Medisinen hjalp umiddelbart på meg når jeg endelig fikk penicillin for bihulebetennelsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå