Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Minsta her har tydeligvis fått en rift eller muligens et liten gruskorn i foten da hun har gått barbeint. Jeg har ikke lagt merke til dette, men i dag våknet hun med en liten verkeblemme under foten. Det er vondt å gå på. Har smurt på Brulidine og satt på plaster, men det er jo like ømt. Ville dere stukket hull på den? Tenkte evt. smøre på Xylocain i forkant, så det ikke gjør vondt.
mamma'n til 2 :) Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Hvis ho har fått noe inni foten som lager denne verkeblemma, syns jeg du skal ta en tlf til legen før du pirker noe som helst eller stikker hull. Hør om du kansje skal komme inn så legen kan se på det, og evt at legen stikker hull eller pirker ut det som er der. med mindre du ser det da? Hvis du ser det selv, kan du jo pirke det ut. Men husk at du må rense skikkelig da, og så smøre på betennelsesdrepende, og plaster jeg tror desverre ikke xylocain vil hjelpe noe særlig under foten, men du kan prøve å kjøle ned området istedet, det vil også hjelpe litt på smerten. Klart det er vondt for henne å gå på når det er betent, stakkar! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå