Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hun er snart 7 mnd. gammel og har sovet hele natten gjennom, inntil for 3 dager siden. Nå våkner hun kl. 3 hver natt. Er aldri senere enn kvart over 3. Da ligger hun å småsutrer litt før det går over i skravling. Sånn kan hun ligge opptil en halvtime før hun sovner igjen. Har smurt på Dentinox, sjekka at bleia ikke har avføring i seg og gitt henne vann. Håper det bare er en dårlig periode hun er inni
marsve Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Men, gjør det noe da? Mine kan også godt ligge å skravle midt på natta , men det gjør da ingenting! Koselig å høre på
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg synes ikke det er så koselig å høre på kl. 3 om natten
eliona Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Jeg skjønner deg godt Hi. Men vær glad for at hun ikke alltid har gjort det. Sønnen min har gjort det hver natt fra han var 4 mnd, nå er han 19mnd. Han bare suttrer i kanskje 10-15 min 2-3 ganger om natta. Og alt blir som du sier sjekka og ingenting virker galt. Så er han oppe kl 6.30 hver morgen. Er vi heldige kan det bli 7.30:-) vi får håpe de får et godt sove hjerte når de blir litt større:-)
VinterSol+2 Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 En stygg uvane vil jeg vel ikke kalle det. Ikke noe vits i detinox dersom hun er blid og fornøyd. Da blir det jo bare masse ekstra styr som holder henne våken.. Kanskje på tide å kutte ned på en daglur? Eller skaffe seg blendingsgardiner? Mine har blitt ammet opp til flere ganger pr natt på den alderen der, så en vekking med litt pludring ila morgenkvisten er da ikke så farlig vl
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Tror ikke dentinox er noe du bør gi nå hun har jo ikke vondt.. Når min drev på slik, så var det på tide å kutte ned på dagsøvnen.. Ja, det er koslig, men ikke hver natt..
magica fra tryll Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Sånn er det noen ganger. Hvis hun sovner igjen av seg selv er det vel ikke noe problem? Dumt å sjekke bleie, gi vann og styre og ordne. Da våkner hun vel bare mer, og venner seg til "service".-Jeg mener, hvis hun ikke gråter.... Hadde heller vurdert å legge henne på eget rom hvis jeg ble forstyrret av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå