marsve Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 er jo at de klarer holde det gående hele natta! Er det ikke den ene så er det den andre... Eller som i mitt tilfelle begge to!! Så her sitt jeg da. Drevet pp siden kl 11. I begynnelsen fikk jeg roa dem mellom slaga, men så tok det av. Har ikke mange nok armer så måtte putte den i vogna. Vugga tre kvarter så langt! HURRAA!!! Og samboer "må gå å legge meg jeg ass. Orker ikke høre på den skrikinga der". ÅNEI, for det er jo yndligshobbyen min å være oppe hele natta med to hylskrikende unger!!!! Bare syte innlegg igrunn.
3 er nok! Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Vet hvordan du har det. Jeg har psudotvilli her som sørger for at jeg får maks to timer søvn iløpet av en natt. Har gått opptil tre døgn med to timer søvn. Og samboer? Nei, han sover, den dusten!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 å hjelp -da hadde jeg dødd!!! Skulle akkurat skrive om hvor trøtt jeg er, som måtte opp med ungene halv seks (mannen har baby om natta), men da dropper jeg det, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå