Gå til innhold

Det presser i rompa samtidig med kynnere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

Kan det hende at noe er på gang nå?

Samtidig som jeg får kynner/modningsrie så presser det skikkelig ned i rompa altså.

Eller er det bare nok ett tegn på modning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det håper jeg er litt tidlig enda :P

Det hadde tatt seg ut om ungen kom ut i sofaen mens jeg satt på BIM. hoho

hi

Skrevet

Jeg har hatt det samme ved noen av kynnerne mine de siste ukene. Ikke skjedd noe enda! Er bare uke 36, så han kan godt vente litt med å komme ut...

Skrevet

Fødsel med andremann startet med FRYTKELIG do-trang og skikkelig sånn "bæsjen presser på;- men ingenting kommer ut"...(beklager språket, men beste måten og forklare det på)..

Først var det bare litt ubehagelig, men ble verre og verre,. Kom og gikk litt, egentlig....Og etter og ligget våken ei god stund begynte det og demre at det kanskje var noe annet....Men var jo helt annerledes enn RIER liksom...Men fikk komme på sykehuset, og jeg kjemperolig, og sa til barnevakta at vi sikkert kommer tilbake osv osv...BANG; etter 2min i bilen satte riene i gang,- hvert 3 min hele veien inn, 30 min med rask bilkjøring senere, 3,5cm åpning klyster satt og lovet epidural....Og ventinga på den, som tok nesten 2timer, var det eneste som gjorde at jeg holdt ut...Og 3timer etter vi kom på sykehuset var vi foreldre igjen:)

Kan dog ikke huske at jeg hadde kynnere samtidig, for var opptatt med og prøve og bæsje....Og jeg har aldri kjent kynnerne mine særlig godt, de har bare vært synlig på magen og kjennbare om jeg har hatt litt stramme klær på..Da strammer de litt ekstra under kynnerne...

Så du får vente og se... :) 36 uker er litt tidlig, men ikke "farlig tidlig" heller da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...