Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 det er jeg som er sterilisert ikke han.......
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Ja, ifølge gynekologen min så kan man visst det. (uansett om det er du eller han som er sterilisert)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 I følge legene mine var jeg steril fra fødsel av, jeg har to friske barn som sover i andre etasjen nå, og har 2 englebarn også. Så det er alltids en mulighet
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 I følge legene mine var jeg steril fra fødsel av, jeg har to friske barn som sover i andre etasjen nå, og har 2 englebarn også. Så det er alltids en mulighet huff,får vel ta en test da......Har har lagt på meg ti kilo, vont i puppen og er kvalmen.....hjelp.....
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Ja, men det skjer vel ikke så ofte. Men muligheten er der ja.
ellen-propellen Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Den eneste prevensjonsmidler som er 100% sikker er å la være. Eller å fjerne livmoren da, men det er vel ikke noe de gjør kun pga prevensjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå