Petetatismos Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Må jeg laste ned en spesiell versjon av din baby for å oppdatere min profil på iPad? Ikke får jeg redigert om meg og ikke får jeg lasta opp bilde....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har ikke lastet ned noe spesielt, men første gangen jeg gikk inn på siden etter omegging måtte jeg gå nederst på siden og trykke for fullversjon. Da har jeg hatt vanlig tilgang til alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå