Gå til innhold

Lei av å stryke folk med hårene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangen ser nok på meg som ganske sjenert, da jeg ikke er av typen som "skriker" høyest. Men, jeg er ganske bestemt og har klare meninger.

I "alle" år har jeg vert "snill pike". Smilt og hørt hva folk har ment. Hatet å diskutere og krangle. Har stor respekt for andres mening, selv om jeg ikke mener det samme.

MEN; de siste årene har jeg snudd mer og mer om. Er ikke "redd" for å si meningene mine. Respekterer selvsagt andres meninger, men er så lei folk som må "strykes med hårene". Folk som blir drit sure om JEG ikke jatter med, eller er 100% enig i det DE sier. Mannen påstar jeg er uenig med han bare for å irritere, men det er bare tull. Folk har forskjellige meninger, slik er det jo bare.

Dagens utblåsning!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for deg!:) Viktig å stå opp for seg selv!

Skrevet

Mangen ser nok på meg som ganske sjenert, da jeg ikke er av typen som "skriker" høyest. Men, jeg er ganske bestemt og har klare meninger.

I "alle" år har jeg vert "snill pike". Smilt og hørt hva folk har ment. Hatet å diskutere og krangle. Har stor respekt for andres mening, selv om jeg ikke mener det samme.

MEN; de siste årene har jeg snudd mer og mer om. Er ikke "redd" for å si meningene mine. Respekterer selvsagt andres meninger, men er så lei folk som må "strykes med hårene". Folk som blir drit sure om JEG ikke jatter med, eller er 100% enig i det DE sier. Mannen påstar jeg er uenig med han bare for å irritere, men det er bare tull. Folk har forskjellige meninger, slik er det jo bare.

Dagens utblåsning!!

Yepp, har det slik som deg, mitt "problem" her i livet har vel vært det at jeg aldri har vært en smisker, og det har fått sine konsekvenser absolutt, men jeg KLARER ikke å jatte og være falsk!!

Jeg blir også sett på som "forsiktig" og rolig av noen, men det er i starten, er veldig bestemt når jeg må engasjere meg, da blir det mange sure miner fra andre skal jeg si deg! Selv om jeg har lært meg holde meg saklig så blir mange skuffet over at jeg er en dame med ryggrad og at jeg kan snakke for meg.

Jeg er lidenskapelig opptatt av dette temaet, dette med at ikke alle skal være like og at alle skal følge med strømmen. Mye smisking i samfunnet som ikke fører noe godt med seg, tror det kommer av eventuelt feighet.

Anbefaler en bok som heter "På seg selv kjenner man ingen andre" skrevet av psykologene Bente-Marie Ihlen og Heidi Ihlen.

Har lest få sider men allerede lært masse!

Fortsett å være deg selv, jeg selv er slik at dess mer andre prøver å endre meg dess mer er jeg meg selv!! Veldig effektivt igrunn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...