Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Har aldri gått på noen slags form for p-piller eller annen prevensjon/hormonprevensjon før. Er det vanlig å miste mensen med cerazette 28 dagers pillene? Er 8 uker siden jeg hadde mensen nå.. Er 15 uker siden fødsel. Eller kan det være det er noe kluss siden jeg aldri har gått på prevensjon før. Blir jo nesten paranoid når ikke denna dumme mensen dukker opp:P Og er det vanlig å ha gråtetokter når en går på p-piller?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Cerazette kan kludre til mensen ja. Eller ikke kludre til noe i det hele tatt- jeg fikk faktisk eggløsning på den, og kunne i teorien blitt gravid. Veldig mange har blitt gravide på Cerazette, altså...
muttismei Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Var faktisk hos gynekologen i dag med det samme spørsmålet. Han sa det var helt normalt!! Har ikke hatt mensen på lenge....=0)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde ikke mensen så lenge jeg gikk på cerazette.
petite fleur Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde ikke mensen hele den tiden jeg brukte cerazette, som var 9 mndr. Herlig
#Ariadne# Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Mistet mensen . Etter ett år på dem ble jeg gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå