Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Ser det er mange innlegg om bunader her nå.. Når jeg sto til konfirmasjon så arvet jeg farmor sin søster sin bunad. Jeg var eneste jenta i familien som kunne arve den, å farmor ville gjerne gi den videre. Det er hardangerbunaden, selv er jeg fra Telemark. Så har jo slekt derfra. Men jeg føler meg litt malplassert i den bunaden, selv om jeg syns den er veldig fin da å farmor blir jo så glad hvert år når jeg bruker den.
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Ja, det syns jeg også! Bruk den og vær stolt:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 jeg er vel det de kaller bunadspolitiet på dib, og jeg synes du har tilknytning da ja
soleia Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Når ein arvar ein bunad, så har ein jo ei tilknyting. Veldig kjekt med bunader som går i arv og har ei historie. Endret 7. mai 2012 av soleia
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Takk for svar Er veldig stolt over den, syns den er kjempefin. Bare det at jeg har følt litt på jeg ikke har noen nær tilknytning til stedet. Men når bunadpolitiet sier det er greit så skal jeg bære den å være stolt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå