Gå til innhold

tegn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har spiral så ville jeg trodd jeg var gravid..

Er en del dager nå som jeg har følt meg gravid! :s

Altså, småkvalm og en mage som virker som det er noe i...

øm i puppene til tider, og smårare smaksløker...

Ehh ja, flere tegn til graviditet. Men har spiral, så vet jo at det ikke er noe der.. Andre som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble gravid med spiral ....

Skrevet

jeg ble gravid med spiral ....

Skrevet

oi den kom mange ganger ;p

Skrevet

Spiral er jo ikke 100% sikkert som prevensjon da, jeg kjenner personlig to stykker som har blitt gravide med spiral jeg.

Mammaen men ble det, og broren min er resultatet.

En kollega av meg ble det.

Ville tatt en test om jeg var deg..

Skrevet

Jeg ble også gravid med spiral. Og jeg kjenner to andre også. Så det går an!

Skrevet

Søskenbarnet mitt ble gravid med spiral ;)

Skrevet

Ved tidligere graviditeter så har jeg ikke hatt så lett for å bli gravid.. Så å bli gravid med spiral for min del har jeg sett på som umulig!

Men med smått ømme pupper og kvalme.. Det har fått meg til å tenke litt om dagen..

HI

Skrevet

Bivirkninger av spiralen?

Skrevet

Ved tidligere graviditeter så har jeg ikke hatt så lett for å bli gravid.. Så å bli gravid med spiral for min del har jeg sett på som umulig!

Men med smått ømme pupper og kvalme.. Det har fått meg til å tenke litt om dagen..

HI

Mirakler skjer vet du ;)

Skrevet

Bivirkningene burde nok kommet før - tror jeg...??

Hatt den i 3 år nå...

Kan ikke vente og se etter mensen heller, for den har jeg ikke hatt etter at jeg fikk spiralen.

Kan en føle seg kvalm av pollen da? eneste det som er relativt nytt i luften om dagen.. prøver å finne en "årsak" til dette da vet dere...

HI

Skrevet

Jeg opplevde det samme nÅr jeg hadde hatt min spiral i 3 år. Var ikke gravid, og symptomene forsvant når spiralen ble fjerna . Gikk

Skrevet

Jeg opplevde det samme nÅr jeg hadde hatt min spiral i 3 År. Var ikke gravid, og symptomene forsvant nÅr spiralen ble fjerna . Gikk

Hmm... Fikk du beskjed om at den mÅtte fjernes??

Siden du fjernet den..

Kan det være et tegn pÅ at den er "brukt opp"?

Kanskje det er det samme som du hadde da.. Mer forstÅelig det enn at jeg er gravid, men tankene svirrer...

HI

Skrevet

Nei, fikk ikke beskjed om det. Kom bare så mange plager at jeg ville ha den ut.. Gynekologen min fortalte at mange opplever bivirkninger ett 3 år..

Skrevet

jeg har 3 prøverørsbarn , satt inn spiral da vi hadde fått alle 3 men ble gravid på spiral så nå har vi 4 :-)

Skrevet

Ja ja.. Vente og se hva jeg gjør da..

Om jeg tar en test eller ikke! En finner jo alltid svar på dette, men kan ta litt lenger tid uten test.. :P

Aldri fått høre om bivirkninger etter så lang tid, så den var ny for meg! Men har nesten mer tro på det enn at jeg er gravid. Ettersom jeg hadde litt vansker tidligere..

Takker for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...