Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det og kan fortelle hvordan det var og hvordan de trivdes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet i boveiledertjeneste i min hjemkommune. Jeg har stortrivdes, og har også et familiemedlem som jobber der. De har det ganske travelt, for det er mange tjenestemottakere.

 

Jeg var med og hjalp til i forbindelse med innkjøp på butikk, veiledet litt i forhold til priser og næringsmessig, sosial trening på kafè, utflukter, turer etc, veiledning i hjemmet i forhold til matlaging, husvask, prøvde å motivere til fysisk aktivitet, oppmuntre til å være aktiv også på andre arenaer, og selvfølgelig være der og støtte og hjelpe når det butter i mot. Fin jobb, med utrolig fine folk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...