meg83 Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Noen som har gjort det og kan fortelle hvordan det var og hvordan de trivdes?
Aymara Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har jobbet i boveiledertjeneste i min hjemkommune. Jeg har stortrivdes, og har også et familiemedlem som jobber der. De har det ganske travelt, for det er mange tjenestemottakere. Jeg var med og hjalp til i forbindelse med innkjøp på butikk, veiledet litt i forhold til priser og næringsmessig, sosial trening på kafè, utflukter, turer etc, veiledning i hjemmet i forhold til matlaging, husvask, prøvde å motivere til fysisk aktivitet, oppmuntre til å være aktiv også på andre arenaer, og selvfølgelig være der og støtte og hjelpe når det butter i mot. Fin jobb, med utrolig fine folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå