Gå til innhold

Hvor mye i konfirmasjonsgave til nevø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1000 kr? Har egentlig ikke råd til mer.... (flere konfirmasjoner og brylløp i mai)

Samtidig, jeg ble konfirmert for 15 år siden, og fikk 800-1000 kr fra tanter og onkler så vidt jeg husker.... så er 1000 kr lite idag kanskje?

Vi er ikke faddere...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma ga 500 til mine kusiner, (noe jeg strengt tatt syns var litt lite) så jeg ville nok gitt 1000

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vår konfirmant fikk 2000 av tanter og onkler, men man bør jo ikke gi mer enn man har råd til!

Det ER tanken som teller :)

Skrevet

1000 holder lenge.

fikk selv 500 kr fra mine tanter og onkler. syns det riktig nok er lite men ser at ikke alle har råd til mer.

Skrevet

Jeg synes 1000 kr er helt greit jeg.

Vi gir rundt 300 kr til bursdager, så drøye tre ganger så mye i konfirmasjonsgave er greit synes jeg.

Skrevet

Jeg kommer til å gi 1000 kr og mansjettknapper til min nevø. Tenker at 1000 kr er helt greit.

Skrevet

Vi gir 500 til nevøer og nieser og 1000 til dem vi er fadder på :) mer en nok.

Med egen konfirmant og 2 nevøer og en niese i år så blir det fort penger ut av det.

Skrevet

Hos oss ga tanter/onkler 300 i konfirmasjongsave da jeg ble konfirmert for litt over 10 år siden. Nå tror jeg de har økt beløpet til 400 eller 500.Forutsatt at man har normal økonomi, synes jeg det ikke bør være under 500... 1000 høres helt fint ut. Tipper vi vil gi ca 1000 selv når den tid kommer til nieser og nevøer hvis vi har normal økonomi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...